تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : 7664
رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات نوروزی و خدمات سفر شهرداری قم گفت: تاکنون 16 هزار تخته چادر و 65 هزار مسافر نوروزی در سطح بوستان‌های شهری قم اسکان پیدا کرده‌اند.
۶۵ هزار مسافر نوروزی در بوستان‌های قم اسکان یافتند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری پیام جوادیان در گفت و گویی با اشاره به اسکان نوروزی مسافران در بوستان‌های شهری قم، افزود: کمیته اسکان یکی از کمیته‌های اصلی ستاد تسهیلات سفر شهرداری قم است و برای مدیریت مطلوب استراحتگاه‌ها و هدایت مسافران به بوستان‌ها جلسات متعددی در سطح شهرداری قم برگزار شده است.

وی اضافه کرد: شهرداری قم در مرحله اسکان مسافران نوروزی ۵ بوستان فدک در منطقه سه، نیایش در منطقه پنج، غدیر در منطقه هشت، مهدی در منطقه یک و بوستان امام رضا(ع) در منطقه دو را به‌عنوان استراحتگاه‌های اصلی ستاد قرار گرفت و بوستان هاشمی نیز در منطقه یک رزو بوستان‌های دیگر آماده سازی شده بود.

رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات نوروزی و خدمات سفر شهرداری قم ادامه داد: به‌دلیل احتمال بارش باران و برودت هوا شهرداری قم برخی از سوله‌های ورزشی و بحران خود را نیز برای اسکان اضطراری مسافران آماده کرده است.

وی تاکید کرد: حضور مسافران نوروزی در سطح بوستان‌ها به‌همراه جلوگیری از روشن کردن پیک نیک در چادر برای جلوگیری از حوادث تلخ سال‌های گذشته امسال نیز با استفاده از دوربین‌های حرارتی در حال انجام است.

جوادیان با بیان اینکه تاکنون هیچ مشکلی در بوستان‌های اسکان نوروزی شهرداری قم گزارش نشده است، یادآور شد: حضور دو کمیته انتظامی و ایمنی شهرداری قم در بوستان‌ها و کمپ‌های نوروزی سبب شده تا مسافران با آرامش خاطر در بوستان‌های شهری اسکان پیدا کنند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به اقامه نماز جماعت در بوستان‌های شهری و برگزاری اقدامات فرهنگی در آن، تصریح کرد: آماده سازی و اصلاح آب خوری، سرویس‌های بهداشتی و حمام‌ها نیز همزمان با نوروز سالجاری انجام شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح کریمه با هدف رسیدن به بوستان تراز و سایر برنامه های فرهنگی را از دیگر اقدامات در حال انجام در برخی بوستانهای شهری قم دانست.

رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات نوروزی و خدمات سفر شهرداری قم گفت: تاکنون ۱۶ هزار تخته چادر و ۶۵ هزار مسافر نوروزی در سطح بوستان‌های شهری قم اسکان پیدا کرده‌اند.ش/***

   

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.p8fbjh8pe9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما