تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۰
کد مطلب : 15637
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: باتوجه به توسعه و پیشرفت استان در بخش‌های مختلف، باید توسعه سرانه فضای سبز نیز نهادینه شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محمدرضا حاجی‌رضا در حاشیه آئین کاشت نهال با حضور مدیران استانی و شهری، کارمندان سپاه، بسیج و نیروهای هلال‌احمر که در بوستان جنگلی مرجعیت برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته درختکاری، اظهار کرد: استان قم از نظر شرایط اقلیمی در یک منطقه گرم و خشک واقع‌شده است.
وی با اشاره به اینکه در عرصه منابع آبی نیز در این استان با محدودیت‌هایی مواجه هستیم، مطرح کرد: با گسترش جمعیت، شهر قم به‌تدریج به یک کلان‌شهر تبدیل شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با بیان اینکه باید تأمین فضای سبز برای آحاد مردم انجام شود، عنوان کرد: باتوجه به توسعه و پیشرفت استان در بخش‌های مختلف، باید توسعه سرانه فضای سبز نیز نهادینه شود.
وی با تأکید بر اینکه فرصت زمانی اسفندماه تا اردیبهشت‌ماه بهترین زمان برای توسعه درختکاری است، خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی باید از ظرفیت‌های مردمی نیز استفاده شود.
حاجی‌رضا با بیان اینکه مردم باید به احداث و نگهداری فضای سبز اهتمام داشته باشند، تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی نیز در راستای هدف وزارت خانه برای کاشت یک‌میلیون اصله درخت، پای‌کار آمده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcbz0b8.rhbsfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما