تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۰
کد مطلب : 14237
مدیر منطقه دو شهرداری قم گفت: فاز چهار بوستان صداقت به منظور توسعه فضای سبز در مناطق کم‌تر برخوردار شهری احداث می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر منطقه دو شهرداری قم، سید رضا حسینی با اشاره به احداث بوستان صداقت در قالب یک پارک محله‌ای در حاشیه بزرگراه امام علی (ع) و در انتهای محله شهید رجایی (شیخ‌آباد) اظهار داشت: این کار در راستای طرح توسعه فضای سبز منطقه و در قالب توسعه فضای سبز در محله‌های کمتر برخوردار برنامه‌ریزی‌شده است.  
وی با بیان اینکه این طرح با پیش‌بینی بودجه لازم عملیات عمرانی آن در حال اجرا است اضافه کرد: این پروژه که در ادامه عملیات احداث پارک محله‌ای از سال قبل در این محدوده به منظور افزایش سرانه سبز و تفریحی و بهسازی سیما و منظر محله اجرا می‌شود، بالغ‌بر ۴۲۰۰ مترمربع مساحت دارد.  
مدیر منطقه دو شهرداری قم با اشاره به جزئیات اجرای پروژه فاز چهار بوستان صداقت در این منطقه شهری گفت: برآورد هزینه اجرای آن ۱۸ میلیارد ریال است.  
وی با تأکید بر اهتمام شهرداری منطقه دو برای توسعه فضای سبز شهری در این محدوده خاطرنشان کرد: این پروژه با تلاش همکاران تا پایان سال به اتمام خواهد رسید و برای بهره‌برداری تقدیم شهروندان خواهد شد.  
حسینی به مطالبه شهروندان برای توسعه فضای سبز منطقه دو شهرداری قم اشاره کرد و گفت: با وجود محدودیت اراضی در این منطقه، از هر فرصتی برای ایجاد بوستان‌های شهری مورد نیاز شهروندان بهره خواهیم گرفت.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgux9q.ak9tw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما