تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۹
کد مطلب : 15636
مدیرعامل سازمان سیما، منظر شهرداری قم:

توسعه فضای سبز بدون مشارکت شهروندان امکان‌پذیر نیست

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم از توزیع نهال رایگان میان شهروندان در هفته درختکاری یاد کرد و گفت: توسعه فضای سبز و باغات بدون مشارکت شهروندان امکان‌پذیر نیست.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری پیام جوادیان در حاشیه آئین کاشت نهال با حضور مدیران استانی و شهری، کارمندان سپاه، بسیج و نیروهای هلال‌احمر که در بوستان جنگلی مرجعیت برگزار شد، اظهار کرد: درختکاری از نظر ائمه اطهار(ع) و مباحث اجتماعی یک موضوع مهم است.
وی با اشاره به اینکه توسعه فضای سبز و باغات محیط‌زیست بدون مشارکت شهروندان امکان‌پذیر نیست، مطرح کرد: شهرداری قم با توسعه و حفظ درختان نقش مؤثری در مباحث زیست‌محیطی داشته است.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم اضافه کرد: یکی از موضوعات مهمی که همیشه مورد توجه بوده، مشارکت شهروندان در درختکاری در حاشیه معابر و کنار منازل مسکونی است.
وی با بیان اینکه این اتفاق نقش مهمی در سرسبزی شهر دارد، عنوان کرد: از شهروندان درخواست داریم که شهرداری را در حفظ محیط‌زیست مساعدت کنند.
جوادیان با اشاره به اینکه شهروندان با ثبت‌نام در سایت مربوطه می‌توانند نهال رایگان دریافت کنند، خاطرنشان کرد: امیدواریم شهروندان با دریافت نهال رایگان در این سنت حسنه سهیم شوند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcaiin6.49nme15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما