تاریخ انتشار :دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۲
کد مطلب : 15462
معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم از فعالیت بدون وقفه نیروهای عملیاتی شهرداری قم در سطح مناطق هشتگانه برای خدمات‌رسانی به شهروندان در پی بارش برف و برودت هوا خبر داد و گفت: هیچ‌یک از معابر اصلی و زیرگذرهای شهر در حال حاضر مسدود نیست.
هیچ معبری در شهر مسدود نیست
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به برنامه‌ریزی‌های قبلی شهرداری قم در پی اعلام هشدار نارنجی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر کاهش محسوس دما و بارش برف و باران گفت: تمهیدات لازم و هماهنگی آماده‌باش نیروهای مناطق هشتگانه از روزهای قبل انجام و اقدامات لازم قبل، حین و پس از بارندگی در سطح معابر شهر به انجام خواهد رسید.
وی هم‌زمانی این بارندگی با روز پایانی اجتماع بزرگ مهدوی در سالروز ولادت حضرت ولی‌عصر(عج) را ازجمله مواردی دانست که علی‌رغم حجم گسترده فعالیت‌های شهرداری قم برای پذیرایی و استقبال از زائران و نمازگزاران به‌ویژه در محدوده مسجد مقدس جمکران، تداوم یافته است، ادامه داد: با تلاش نیروهای خدمات شهری مناطق هشتگانه از ساعات آغازین بارش‌های برف و باران و کاهش شدید دمای هوا، انجام اقدامات پیش‌بینی‌شده بر اساس دستورالعمل‌های مدیریت بحران در دستور کار قرار گرفت.
معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم با اعلام اینکه در حال حاضر هیچ‌یک از معابر سطح شهر قم مسدود نیست، تصریح کرد: باهدف حفظ ایمنی تردد در سطح شهر، استقرار کیسه‌های شن و ماسه در سطح معابر شهر به‌ویژه در مناطق شیب‌دار قبلاً انجام‌شده بود و در زمان لازم عملیات شن‌پاشی و نمک‌پاشی انجام شد.
اصفهانیان مقدم همچنین از آماده‌باش و فعالیت ناوگان موتوری، تجهیزات و ماشین‌آلات خدمات شهری خبر داد و افزود: بیش از ۳۰۰  دستگاه ماشین‌آلات مکانیزه خدمات شهری و تانکرهای مکنده در صورت بروز آب‌گرفتگی در سطح شهر و مناطق شهری پیش‌بینی‌شده است که برخی از این ماشین‌آلات در صورت شدت آبگرفتگی به‌صورت پشتیبان در نقاط بحرانی حضور دارند.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، اصفهانیان مقدم همچنین از آماده‌باش سازمان‌های تخصصی حوزه خدمات شهری برای ارائه خدمات به شهروندان خبر داد و افزود: تمامی امور روزانه و جاری شهر در حال انجام است تا اختلالی در خدمت‌رسانی به شهروندان ایجاد نشود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchiknz.23nm-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما