تاریخ انتشار :جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : 15503
معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم از خدمات‌رسانی شهرداری قم به شعب اخذ رأی انتخابات خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به برخی اقدامات شهرداری قم جهت برگزاری باشکوه انتخابات ۱۱ اسفند ماه، گفت: به‌منظور ایجا شور انتخاباتی در بین شهروندان، جایگاه‌های تبلیغات انتخاباتی کاندیداها از آغاز زمان تبلیغات در سطح مناطق هشتگانه شهر قم ایجاد و در اختیار ستادها و کاندیدای انتخابات قرار گرفت.
وی همکاری شهرداری قم با ستاد انتخابات استان را یادآور شد و اضافه کرد: خدمات‌رسانی به شعب انتخابات با آماده‌سازی محل، فضاسازی محیطی و نظافت آن و همچنین رفع تبلیغات انتخاباتی در حریم شعب از جمله اقداماتی است که در روز ۱۱ اسفند انجام می‌شود.
معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم ضمن اعلام آماده‌باش نیروهای خدمات شهری برای پاکسازی تبلیغات انتخابات از سطح شهر افزود: با اعلام پایان فرآیند انتخابات از سوی ستاد انتخابات استان، اقدام لازم به‌منظور پاکسازی معابر و شوارع شهر انجام خواهد پذیرفت تا صبح روز شنبه شهری نظیف و پاکیزه به شهروندان تقدیم شود.
اصفهانیان مقدم با ابراز امیدواری از حضور آحاد ملت شریف ایران اسلامی در انتخابات و برگزاری با شکوه این رویداد ملی سیاسی و اجتماعی، گفت: بخش‌های مختلف شهرداری قم از ابتدای فرآیند انتخابات با هدف امیدآفرینی و ایجاد زمینه مشارکت مردم در انتخابات اقدامات مختلفی را در دستور کار داشته و به انجام رسانده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdsk0f.yt0kz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما