تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۹
کد مطلب : 15377
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم گفت: بوستان‌های مهدی، هاشمی، امام رضا(ع)، فدک، نیایش، نرجس، نیاز و غدیر برای اسکان زائران و مسافران نیمه شعبان در نظر گرفته‌شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری پیام جوادیان در جلسه کمیته خدمات شهری و رفاه عمومی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر نیمه شعبان شهرداری قم، با اشاره تکمیل و جمع‌آوری اقدامات زمستانه در حوزه فضای سبز تا 30 بهمن اظهار داشت: بهسازی فضای سبز ورودی‌های تهران، کاشان، اراک، اصفهان، بلوار شهید سلیمانی و پیرامون مسجد مقدس جمکران تکمیل شد.
وی با بیان اینکه تمامی سرویس‌ها و نمازخانه‌های بوستان‌های سطح شهر آماده خدمات هستند، ابراز کرد: 1500 نفر از پارکبانان و باغبانان در آماده‌باش و شیفت بندی شده‌اند.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به اجرای بزرگ‌ترین تونل نوری کشور به طول 7 کیلومتر در بلوار پیامبر اعظم(ص) با بیش از 8 هزار ریسه رنگی، ادامه داد: نورپردازی خیابان انقلاب از بلوار عمار یاسر و میدان آل یاسین تکمیل شد.
وی از ساخت 170 المان سان لایت خبر داد، خاطرنشان کرد: 30 المان قاب بنر در ابعاد 2.5 در 3.5 با مضامین اسلامی نیز ساخته شد.
جوادیان با تأکید بر اجرای نورپردازی در خیابان امام خمینی(ره) تا سه‌راه خورشید، اضافه کرد: بوستان‌های مهدی، هاشمی، امام رضا(ع)، فدک، نیایش، نرجس، نیاز برای اسکان زائران و مسافران در نظر گرفته‌شده است.
وی با اشاره به آمادگی بوستان غدیر در شرایط ویژه برای خدمات‌رسانی به زائران و مسافران تصریح کرد: 7 هزار و 50 تخته چادر با ظرفیت 29 هزار مسافر در کنار آمادگی سالن‌های ورزشی ظهور، منتظر، طاهری، دخانچی و حیدریان در صورت بارندگی پیش‌بینی‌شده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdccm1qs.2bqpm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما