تاریخ انتشار :جمعه ۲۴ مرداد ۱۴۰۴ ساعت ۰۰:۳۷
کد مطلب : 21457
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم از اجرای فضاسازی و تبلیغات منسجم در سطح شهر از ابتدای محرم و صفر خبر داد و گفت: بیش از ۷۰ اثر عکاسان قمی با شعار «انا علی العهد» در مسیرهای شهری اکران شده است.
تبلیغات و فضاسازی منسجم شهرداری قم در محرم و صفر / اکران ۷۰ اثر عکاسان قمی در سطح شهر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری پیام جوادیان عصر امروز با حضور در مسیر پیاده‌روی دلدادگان حسینی در بلوار پیامبراعظم(ص) اظهار کرد: با توجه به اهمیت فضاسازی ایام محرم و صفر، کمیته تبلیغات با همکاری اداره‌کل روابط عمومی و سازمان فرهنگی شهرداری تشکیل شد و تبلیغات شهری به صورت منسجم و هماهنگ اجرا شد.
وی با تأکید بر جایگاه محرم و اربعین به عنوان نماد هویت شیعی و اسلامی افزود: ۳۰ المان بیرق در معابر اصلی شهر نصب شده که در ایام حزن و شهادت به رنگ مشکی و در سایر ایام با رنگ‌های دیگر خواهند بود. علاوه بر آن، ۱۵ بیرق در میدان آستانه و ۳۵ قاب شهر بزرگ در نقاط مختلف طراحی شده است.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم امسال آغاز محرم و صفر با پایان دوران جنگ ۱۲ روزه همزمان شد و تلاش کردیم در فضاسازی به حماسه و شهادت توجه ویژه داشته باشیم و از اشعار حماسی استفاده شود.
وی با اشاره به وجود ۴۵ سازه بزرگ شهری گفت: تمام این سازه‌ها از ابتدای محرم برای اطلاع‌رسانی و تبلیغات شهری با شعار واحد فعال شدند و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.
جوادیان تصریح کرد: از کانون‌های تبلیغاتی نیز خواسته شد که تبلیغات شهری را کاهش داده و محتوای تبلیغاتی خود را متناسب با فضای محرم و صفر تنظیم کنند.
وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ اثر عکاسان مشهور قم از مسیر پیاده‌روی اربعین با شعار «انا علی العهد» در سطح شهر اکران شده، گفت: این تصاویر موجب افزایش شور و شوق زائران برای حضور در مسیر پیاده‌روی اربعین شده است.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم افزود: نورپردازی شهری نیز در این ایام با تم قرمز و حال و هوای شهادت اجرا شد تا حس و حال امام حسینی و اربعینی به شهروندان و زائران منتقل شود.
انتهای پیام/
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdciy5ar.t1azw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما