تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۷
کد مطلب : 15246
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: با فرارسیدن ایام شعبانیه و عید نوروز، پروژه‌های فضای سبز در حاشیه و ورودی‌های شهر اجرا شده و به‌زودی به پایان می‌رسد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری پیام جوادیان در گفتگو با خبرنگار شهرنیوز، از آماده‌سازی فضای سبز و سیما، منظر شهری در استقبال از ایام شعبانیه و عید نوروز خبر داد و اظهار داشت: با فرارسیدن ایام شعبانیه و سال جدید شمسی میزبان حضور گسترده زائرین حرم کریمه و مسجد مقدس جمکران و مسافران عید نوروز در سطح خواهیم بود.
وی با اشاره به فعالیت 1500 پرسنل در حوزه فضای سبز و سیما و منظر شهری در قم افزود: اقدامات ویژه‌ای در بهسازی فضای سبز شهری، گل‌کاری میادین، فضای سبز شوارع و بوستان‌های سطح شهر به‌ویژه در محورهای اصلی ازجمله بلوار شهید سلیمانی، میادین شهری و اصلاحات شهری در دستور کار سازمان سیما،‌ منظر و فضای سبز شهری قرار گرفته تا بتوانیم خدمات‌رسانی بهتری به زائران و مجاوران کریمه اهل‌بیت(س) داشته باشیم.
مدیرعامل سازمان سیما، ‌منظر ‌و فضای سبز شهری شهرداری قم با بیان اینکه تاکنون750 گل‌بوته‌ای کاشت شده است، تصریح کرد: پروژه‌های فضای سبز شهری با رعایت تمام محدودیت‌ها ازجمله منابع آبی و استفاده از عوامل سازگار انجام می‌شود و درتلاشیم تا یک ماه آینده این اقدامات را تکمیل و به پایان برسانیم.
وی با تأکید بر اینکه بهسازی فضای سبز مبادی ورودی شهر در بزرگراه تهران، جاده قدیم تهران، عوارضی کاشان، جاده قدیم کاشان و جاده قدیم اصفهان از پروژه‌های مهم سیما،منظر و فضای سبز شهری است، گفت: بخش عمده پروژه سیما و منظر جاده قدیم تهران و‌ میدان شهید اوسطی و کاشت در حاشیه‌های شهر انجام شده است.
جوادیان با بیان اینکه بهسازی ورودی‌های جاده قدیم کاشان و اصفهان نیز در حال اجراست، یادآور شد:  اجرای پروژه فضای سبز در‌ جاده ساوه و جاده اراک در دستور کار قرار گرفته و تا آغاز ماه شعبان تکمیل می‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: بهسازی سرویس‌های بهداشتی، واحدهای خدماتی، نمازخانه‌ها، ظرف‌شویی‌ها و ‎مبلمان پارک‌ها در دستور کار ویژه مناطق هشت‎‌گانه  قرار گرفته است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdch-inz.23nmkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما