تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۹
کد مطلب : 14689
مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت بلوار شهید خداکرم با توزیع 10 هزار تن آسفالت و به طول سه هزار و 700 متر به پایان رسید.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر منطقه سه شهرداری قم، مهرداد روحانی وزیری با اشاره به اتمام عملیات اجرایی  پروژه بهسازی و روکش آسفالت بلوار شهید خداکرم اظهار داشت: پروژه بهسازی و روکش آسفالت بلوار شهید خداکرم به طول سه هزار و 700 متر و به عرض 14 متر و اجرا از میدان شهید اوسطی تا پل شهید دستغیب در برنامه بودجه سال جاری قرار داشت که در موعد مقرر به پایان رسید.
وی با بیان اینکه برای این پروژه  10هزار تن آسفالت استفاده شده است، افزود: همچنین از تراشه و آسفالت‌های برداشت شده در این مسیر برای بهسازی کوچه‌های خاکی معابر فرعی بلوار شهید خداکرم جهت رفاه تردد عبور و مرور در این کوچه‌ها استفاده شده است.
مدیر منطقه سه شهرداری قم ابراز کرد: تراشه و آسفالت برداشته شده از این محل به مقدار 5هزار تن بوده و در کوچه‌های 14،16،18 و 24 خداکرم بارریزی شده که ارزش ریالی آن یک میلیارد تومان بوده است.
وی با تأکید بر اینکه پروژه روکش و بهسازی آسفالت بلوار در دو لایه انجام ‌شد، یادآور شد: یک لایه 5 سانتی برای زیرسازی و یک لایه 4 سانتی برای روکش آسفالت که درمجموع از9 سانت روکش برای تثبیت سیمان و بهسازی آسفالت استفاده شده است.
 مهرداد روحانی در آخر از صبر و شکیبایی مسافران و همشهریان به خاطر مشکلات تردد در زمان اجرای این پروژه  تشکر کرد و نوید خبرهای خوبی را در این بلوار به همشهریان داد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchw-nz.23nk6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما