تاریخ انتشار :شنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۴
کد مطلب : 13369
مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به اهمیت برداشت وضع موجود عوارضی قم-تهران برای مشخص شدن آشفتگی‌ها گفت: این اقدام در کوتاه‌مدت بسیار مهم است و می‌توان از آن برای بهبود سیما و منظر و رفع زوائد بصری استفاده کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهرداد روحانی وزیری در دومین جلسه ساماندهی مبادی ورودی شهر قم، با بیان اینکه 3 ورودی شهر قم در منطقه 3 قرار دارد، اظهار داشت: 5 پروژه در بلوار شهید سلیمانی شامل مسیرهای دسترسی به‌صورت کامل اجرایی و اصلاح شد.
وی از پیش‌بینی اجرای 7 پروژه در بلوار شهید خداکرم خبر داد و تصریح کرد: 4 پروژه آن تاکنون اجرایی و انجام سه پروژه آسفالت مسیر رفت‌وبرگشت، اجرای دوربین‌های کنترل سرعت و ایجاد کمربندی در حریم راه و به‌موازات بلوار شهید خداکرم در دست اقدام است.
مدیر منطقه سه شهرداری قم ادامه داد: ساماندهی مبادی ورودی و عوارضی قم-تهران اقدامی بین دستگاهی است و در این مبادی شهرداری با اجرای پروژه‌های مختلف مانند بوستان ولایت، بوستان فدک، رستوران آبشار، شهربازی فدک و... تلاش‌های زیادی انجام داده ولی بخش مهمی خارج از وظایف شهرداری است.
وی جمع‌آوری کانکس‌ها، نورپردازی، نصب پرچم مرتفع در میدان شهدای 72 تن را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: پیمانکار پروژه بهسازی جلوی پایانه مسافربری شهدای 72 تن مشخص‌شده که به‌محض ابلاغ پیمان، عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
روحانی وزیری با اشاره به اهمیت برداشت وضع موجود عوارضی قم-تهران برای مشخص شدن آشفتگی‌ها اضافه کرد: این اقدام در کوتاه‌مدت بسیار مهم است و می‌توان از آن برای بهبود سیما و منظر و رفع زوائد بصری استفاده کرد.
وی تعارض منافع و وضعیت حریم راه‌ها را از مشکلات اجرایی ساماندهی دانست و عنوان کرد: باید وظایف دستگاه‌ها در این ساماندهی مشخص شود و شهرداری آمادگی ساماندهی در صورت واگذاری اختیارات را دارد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcb9fb8.rhbf0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما