تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : 13173
مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: در بوستان ولایت ظرفیت‌های زیادی وجود دارد و باید جزء اولویت‌ها در مدیریت شهری باشد و در حال حاضر 100 میلیارد تومان هزینه برای تکمیل بوستان ولایت مورد نیاز است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر منطقه سه شهرداری قم، مهرداد روحانی وزیری در جلسه شورای خدمات شهری منطقه سه اظهار داشت: در سال جاری بنا داریم پس از خروج از پروژه‌های زیرساختی، برنامه‌ای برای سال آینده داشته باشیم و به نوسازی، زیباسازی و پیاده‌روسازی ورود کنیم.
وی با بیان اینکه مشکلات زیادی در منطقه وجود دارد که با تعریف اعتبارات و تلاش همکاران در حال رفع است، خاطرنشان نکرد: همچنین اقدامات خوبی در رفت‌وروب و زیباسازی در سطح منطقه در حال اجراست.
مدیر منطقه سه شهرداری قم در مورد آخرین وضعیت بوستان ولایت افزود: این بوستان ازنظر موقعیت و مساحت بسیار فوق‌العاده و شامل 30 هکتار است و سال گذشته تنها 5 میلیارد تومان هزینه آسفالت در این بوستان شده است.
وی با تأکید بر اینکه در سال جاری نیز 15 میلیارد تومان در زمینه روشنایی در این بوستان هزینه خواهد شد، ابراز کرد: هرچند راه دسترسی و روشنایی ازجمله مشکلات این بوستان است و مسئولان راه و شهرسازی راهکارهایی برای رفت‌وآمد و مسیرهای دسترسی  دارند و طراحی انجام‌شده است.
روحانی وزیری عنوان کرد: در این بوستان ظرفیت‌های زیادی وجود دارد و باید جزء اولویت‌ها در مدیریت شهری باشد و در حال حاضر 100 میلیارد تومان هزینه برای تکمیل بوستان ولایت مورد نیاز است.
مدیر منطقه سه شهرداری قم تصریح کرد: زمین‌بازی بوستان ولایت 5 هزار متر بوده که اخیراً آسفالت شده است و روند تکمیلی بوستان را دنبال می‌کنیم ولی در هر شرایط تکمیل بوستان ولایت در منطقه 3 قم نیاز به نگاه ویژه اعتباری دارد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcexz8z.jh8xfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما