تاریخ انتشار :شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۵
کد مطلب : 14653
مدیر منطقه سه شهرداری قم از پایان پروژه بهسازی و پیاده‌روسازی بلوار شهید کیوانفر حدفاصل خیابان امام خمینی(ره)تا خیابان شهدای هفتم تیر بااعتباری بالغ‌بر 30 میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر منطقه سه شهرداری قم، مهرداد روحانی وزیری اظهار داشت: به‌منظور سهولت در تردد و ایمن‌سازی عبور عابران مسیرهای عابر پیاده در بلوار شهید کیوانفر حدفاصل خیابان امام خمینی(ره)، بهسازی، هم‌سطح سازی و موزاییک فرش این قسمت از بلوار انجام شد.
وی با بیان اینکه در اجرای این پروژه عملیات فرش کف با موزاییک مصنوعی و همچنین اصلاح جداول باغچه‌های در مسیر کار شد، ابراز کرد: این پروژه در بازده زمانی چهارماهه به اتمام رسیده است.
مدیر منطقه سه شهرداری قم افزود: در این پروژه خاک‌برداری و تخریب وضع موجود به متراژ دو هزار و 300 مترمربع و همچنین بهسازی و موزاییک فرش صورت گرفته به متراژ دو هزار و 300 متر است.
 وی در ادامه خاطرنشان کرد: بتن‌ریزی این مسیر 300 مترمکعب  و جدول‌گذاری این مسیر  به طول 900 متر انجام شده است.
وی با تأکید بر اینکه به همت همکاران و در کمترین زمان ممکن این پروژه اجرا و در اختیار شهروندان قرار گرفت، تصریح کرد: برای اجرای این پروژه 30 میلیارد ریال هزینه شده که از منابع داخلی این منطقه شهرداری قم بوده است.
روحانی ضمن تشکر از شهروندانی که با صبوری، شهرداری و مدیریت شهری را در رسیدن به اهداف و اجرای پروژه‌ها یاری می‌کنند گفت: همواره آسایش و راحتی شهروندان از اصلی‌ترین هدف‌های ما در شهرداری قم بوده و هست و امیدواریم بتوانیم فضایی امن و آرام برای شهروندان فراهم کن

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcipqaz.t1a5w2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما