تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۴
کد مطلب : 14266
معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: کل پروژه‌های شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ در حوزه خدمات شهری و زیست‌محیطی، ۳۱۴ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۳۸۲ میلیارد تومان است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی اصفهانیان مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، اظهار کرد: کل پروژه‌های شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ در حوزه خدمات شهری و زیست‌محیطی، ۳۱۴ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۳۸۲ میلیارد تومان است که از این تعداد ۴۷ پروژه در حوزه معاونت خدمات شهری و فضای سبز با اعتباری بالغ‌بر ۱۵۴ میلیارد تومان است  
وی بیان کرد: در همین راستا در ارزیابی که توسط معاونت برنامه‌ریزی انجام شد، در بین حوزه معاونت‌های شهرداری قم، حوزه معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست رتبه دوم ارزیابی عملکرد را در ماه‌های گذشته سال جاری از آن خود کرد.  
به گفته معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم، در ماه‌های گذشته، ۳۸ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۳۰ میلیارد تومان با محوریت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم اجرا شد.  
وی با تأکید بر اینکه پروژه‌هایی در این زمینه در سطح مناطق هشتگانه با نظارت عالیه معاونت خدمات شهری در دست اقدام است، گفت: این پروژه‌ها شامل پروژه‌های نقش برجسته، نورپردازی، طراحی و اجرای المان‌های شهری و طرح‌های التزام‌بخشی و حذف زوائد بصری بوده که در حال انجام است.  

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdciqraz.t1a5q2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما