تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۸
کد مطلب : 14167
تیم‌های گروه ملی فولاد ایران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم در پایان مسابقات مرحله مقدماتی گروه الف لیگ برتر کشتی فرنگی ایران به مرحله نهایی صعود کردند.
فولاد ایران و دانشگاه آزاد قم به مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی صعود کردند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری در دور برگشت گروه الف رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی کشور، تیم‌های دانشگاه آزاد قم، گروه ملی فولاد ایران و سینا صنعت ایذه امروز دوشنبه در سالن ورزشی دانشگاه آزاد قم به مصاف همدیگر رفتند.
در اولین دیدار امروز تیم دانشگاه آزاد اسلامی قم به مصاف سینا صنعت ایذه رفت و این دیدار را با نتیجه ۹ بر یک به سود خود خاتمه داد.
دومین دیدار بین تیم میزبان و گروه ملی فولاد ایران برگزار شد که این دیدار را تیم فولاد با نتیجه هشت بر ۲ به سود خود خاتمه داد.
در سومین و آخرین دیدار این رقابت‌ها نیز گروه ملی فولاد و سینا صنعت ایذه به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۹ بر یک به سود تیم فولاد خاتمه یافت.
در پایان دوره‌های رفت و برگشت گروه الف، تیم فولاد ملی با چهار پیروزی در صدر جدول قرار گرفت،‌دانشگاه آزاد قم با ۲ پیروزی و ۲ شکست در جایگاه دوم و سینا صنعت ایذه به چهار شکست در جایگاه سوم قرار گرفتند.
مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی به صورت متمرکز و گروهی برگزار می‌شود که ۱۹ مهرماه مسابقات دور رفت گروه الف برگزار شد. در این رقابت‌ها تیم‌های فولاد، دانشگاه آزاد و سینا صنعت اول تا سوم شدند.
مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی کشور با حضور ۶ تیم به عنوان دوره بیست و سوم آن در ۲ گروه در مرحله مقدماتی برگزار می‌شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdciyzaz.t1a5q2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما