تاریخ انتشار :جمعه ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب : 13514
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری شهادت حجت‌الاسلام‌والمسلمین اعتبار را تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری آیت‌الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری شهادت حجت‌الاسلام‌والمسلمین اعتبار را تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
قال الله تعالی: مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا ما عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (الاحزاب ٢٣)
روحانی فاضل و بصیر و مبلغ انقلابی حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرحوم حجت اعتبار به شهیدان علم و فضیلت پیوست. در محراب عبادت و در سنگر مسجد به لقاءالله شتافت.
حوزه‌های علمیه و نهاد روحانیت پیرو خط سرخ شهادت محمد و آل محمد است و در مسیر دفاع از اسلام و ایران و دفاع از حقوق ملت فداکارانه تا پای جان ایستاده است.
شهید سرافراز حجت اعتبار باایمان و صداقت و اخلاص و خستگی‌ناپذیری در جهاد تبلیغ و تربیت طلبه استقامت نمود و مزد جهاد را با شهادت مظلومانه و خونبار گرفت.
با عرض تسلیت به حوزه‌های علمیه و مردم خوزستان و قیدار زنجان و مردم و فضلا و طلاب حوزه مسجدسلیمان و بهبهان و دوستان و ارادتمندان و بستگان و خانواده این شهید؛ انتظار آن است که نیروهای امنیتی و قضائی ابعاد این جنایت کینه‌توزانه را بادقت؛ بررسی و روشن نمایند و نسبت به تکریم این شهید تبلیغ و خانواده معظم آن مجدانه تلاش نمایند.
از خداوند متعال علو درجات و مغفرت و رضوان و رحمت واسعه الهی و الطاف خاصه پیامبر و آل طاهرین صلوات الله علیهم اجمعین را برای شهید حجت اعتبار مسئلت می‌نمایم و به همه ما توفیق تداوم راه نورانی شهیدان را کرامت نماید.
بمنه و کرمه انه سمیع مجیب
۳۰/ ۶/ ۱۴۰۲
الاقل_ عباس کعبی
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdok0f.yt0sf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما