تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : 13175
تفاهم‌نامه همکاری موسسه آموزش‌های کوتاه‌مدت و فرصت‌های مطالعاتی و اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم منعقد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری جلسه انعقاد تفاهم‌نامه‌ همکاری‌هایی در حوزه بین‌الملل میان مؤسسه آموزش‌های کوتاه‌مدت و فرصت‌های مطالعاتی المصطفی و اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر محمود احمدی میانجی رئیس موسسه و مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم برگزار شد.
ارائه و اجرای طرح‌های پژوهشی و فرهنگی مشترک، برگزاری تورهای قم گردی ویژه دوره‌های نخبگانی موسسه، برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی به‌صورت مشترک، طراحی و تأمین محتوا و برگزاری نشست‌ها و سمینارهای پژوهشی و فرهنگی مشترک، دعوت از استادان و متخصصین در حوزه مدیریت اماکن فرهنگی و شهری برای ارائه سخنرانی، معرفی، توزیع و تبادل آثار و منابع و متون پژوهشی و فرهنگی از منظر شهرسازی، برگزاری دوره‌های و کارگاه‌های دانش‌افزایی در حوزه قم شناسی و... ازجمله زمینه‌ها و همکاری‌های مشترک بین موسسه آموزش‌های کوتاه‌مدت و فرصت‌های مطالعاتی و اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم خواهد بود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgnq9q.ak9wu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما