تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۷
کد مطلب : 12551
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم و رئیس ستاد برگزاری دهه امامت و ولایت این استان گفت: برای ایام دهه امامت و ولایت به‌ویژه عید غدیر خم ۲ هزار عنوان برنامه، مراسم و پاسداشت درقم دیده شده، که طی این روزهای فرخنده و مبارک در حال برگزاری است.
۲ هزار عنوان برنامه برای عید غدیرخم در قم پیش‌بینی شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت‌الاسلام محمدحسن ذاکری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران همچنین افزود: محورهای اصلی این برنامه‌ها، جشن‌ها و برپایی آیین‌های شادی و سرور برای خانواده‌ها به‌ویژه کودکان و نوجوانان است.
وی بیان داشت: توزیع غذای نذری غدیر که جز سفارش‌های مهم این روز مبارک است نیز توسط خیران و با محوریت حرم حضرت معصومه‌(س) پیگیری می‌شود و شاهد اطعام گسترده‌ای خواهیم بود.
ذاکری گفت: مواسات مومنانه، دستگیری از خانواده‌های بی‌بضاعت، آزادی زندانیان نیازمند و جرائم غیرعمد، تهیه جهیزیه برای نوعروسان مستمند نیز توسط کمیته امداد امام‌(ره) و خیران انجام می‌گیرد.
رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان همچنین اجرای برنامه‌های متنوع جشن و شادی در بوستان‌های شهر را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: محوری‌ترین برنامه این ایام، حرکت کاروان شادی غدیر تا ظهور است که ساعت ۱۷:۳۰ روز عید غدیر از ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) به سمت مسجد جمکران خواهد بود.
وی اضافه کرد: در مسیر حرکت این کاروان، از سوی ستاد مردمی، موکب‌های متعددی برای پذیرایی و مباحث فرهنگی برپا می‌شود.
رئیس ستاد دهه امامت و ولایت قم با اشاره به اجرای برنامه بیعت با امام زمان‌(عج) بعد از نماز مغرب و عشای روز عید غدیر خاطرنشان کرد: یکی از نکته‌های مهم و برجسته در خطبه غدیر پیامبر(ص) توجه به حضرت ولی عصر(عج) است، به همین مناسبت این کاروان حدود هشت سال است که برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: مانند همیشه قم شروع کننده حرکت‌های پر خیر و برکت در کشور و عرصه بین‌المللی است، این حرکت مبارک و اجتماع‌های غدیریه از این استان آغاز شده و امسال هم به شکل گسترده‌ای ادامه می‌یابد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdfk0f.yt0xk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما