تاریخ انتشار :دوشنبه ۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۷
کد مطلب : 12467
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: در پروژه عمار یاسر 11 قرارداد به‌صورت هم‌زمان در حال اجرا بوده و جابه‌جایی تأسیسات بدون مختل شدن خدمات‌رسانی به مردم در حال انجام است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری عباس حلوایی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، به تشریح وضعیت پروژه فاز 5 عمار یاسر پرداخت و اظهار داشت: اولویت مدیریت شهری در دو سال گذشته بر اتمام این پروژه و حل مشکلات تملکی آن بوده است.
وی افزود: در پروژه عمار یاسر 11 قرارداد به‌صورت هم‌زمان در حال اجرا بوده و جابه‌جایی تأسیسات بدون مختل شدن خدمات‌رسانی به مردم در حال انجام بوده و بر اساس همین روال بخشی از کار در مدت‌زمان بیشتری انجام می‌شود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم تصریح کرد: در عملیات روی سطح مسیر فقط جدول‌گذاری باقی‌مانده و تا دو ماه آینده آسفالت شده در ابتدا رو سطح پروژه عمار یاسر بازگشایی می‌شود.
وی وضعیت پیشرفت رمپ سطح زیر را نیز مورد توجه قرارداد و بیان کرد: این بخش از پروژه 7 درصد پیشرفت داشته و عملیات حفاری داخل تونل 100 درصد انجام‌شده است.
حلوایی زاده ادامه داد: جبهه خاک‌برداری از دو سمت آغازشده و به‌صورت هم‌زمان جدول‌گذاری، خاک‌برداری و دیوار سازی در حال انجام است.
وی تقسیم پروژه به خرد پروژه را در عملیات عمرانی غیرمعمول دانست و یادآور شد: برای تسریع در اجرای پروژه، عملیات اجرایی به چند خرد پروژه تقسیم‌شده تا در کمترین زمان فاز 5 عمار یاسر به بهره‌برداری برسد.
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjaxev.uqe8mzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما