تاریخ انتشار :شنبه ۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۲
کد مطلب : 12442
اعضای شرکت‌کننده در نشست هم‌اندیشی شهرهای تاریخی و انقلابی قم و کاشان که در سالن جلسات شهید حسین مولوی شهرداری قم برگزار شد، از مجتمع فرهنگی و کتابخانه‌های تخصصی موسسه فرهنگی آیت‌الله العظمی سیستانی بازدید کردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از روابط‌عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم؛ معاون عمران مجتمع فرهنگی و کتابخانه‌های تخصصی موسسه فرهنگی آیت الله العظمی سیستانی در نشستی در سالن اجتماعات این کتابخانه گفت: فضای این کتابخانه های تخصصی برای استفاده رده های سنی گوناگون طراحی شده است. 
عزیزی افزود: مجموعه مذکور در زمینی به مساحت 10 هزار و 500 متر مربع، با زیربنای 86 هزار و 600 متر مربع در 15 طبقه طرح‌ریزی شده است و گنجایش نهایی کتاب‌ها در این مجموعه بیش از پنج میلیون جلد کتاب خواهد بود.  
وی ادامه داد: این مجتمع امکاناتی همچون کتابخانه، مخازن بسته کتاب، موزه اشیا و کتاب‌های نفیس، سالن آمفی تئاتر، فضاهای دیدار و گفت‌گو و پارکینگی با گنجایش 400 دستگاه خودرو دارد. 
وی اجرای چنین طرح هایی را جزو طرح های فرا ملی دانست و گفت: ساخت این مجتمع با نگاه بلندمدت به آینده و با استفاده از فناوری های روز در حال انجام است تا ان شاءالله بتوانیم خدمات شایسته ای را به آحاد مردم ارایه دهیم. 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی‌نژاد سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم نیز گفت: هدف اصلی از مراودات بین مسوولان شهرهای مختلف کشور تعامل، مشارکت، هم افزایی، هم اندیشی و استفاده از تجربه های یکدیگر است.   
همچنین رییس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: در این برنامه بازدید از چند طرح در دست اجرا داشتیم که این امر بیانگر رشد قابل توجه شهر قم است که شایسته تحسین، تشکر و تقدیر است. 
علی هاشمی طاهری با اشاره به اجرای طرح های مهم در شهر کاشان، بر تداوم و استمرار این مراودات به منظور هم افزایی، هم اندیشی و تبادل تجربه تاکید کرد.   
مجتمع فرهنگی و کتابخانه‌های تخصصی موسسه فرهنگی آیت‌الله العظمی سیستانی در بلوار پیامبر اعظم(ص) شهر قم در حال ساخت است.  
نشست هم‌اندیشی شهرهای تاریخی و انقلابی قم و کاشان توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم برگزار شد و در آن رییسان شورای اسلامی شهرهای قم و کاشان و روسای سازمان های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری های قم و کاشان و تعدادی از اعضای شورای اسلامی و مدیران شهری این 2 شهر حضور داشتند.
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcci0qs.2bqi08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما