تاریخ انتشار :شنبه ۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۷
کد مطلب : 12443
اعضای شرکت‌کننده در نشست هم‌اندیشی شهرهای تاریخی و انقلابی قم و کاشان که در سالن جلسات شهید حسین مولوی شهرداری قم برگزار شد، از بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور بازدید کردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از  روابط‌عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم؛ مدیر تشریفات بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور در نشستی در سالن اجتماعات این بیمارستان گفت: در طراحی و ساخت این بیمارستان از پیشرفته ترین فناوری ها استفاده شده است. 
میلانی افزود: این بیمارستان با استفاده از مجهزترین تجهیزات پزشکی دارای ظرفیت 506 تخت بستری با زیربنای کل طرح 240 هزار متر مربع است که فاز نخست آن با 65 هزا متر مربع در 12 طبقه و زمینی به مساحت 80 هزار متر مربع در حال ساخت است. 
وی ادامه داد: مراکز درمانی دیگری نیز مانند مرکز تخصصی و فوق تخصصی چشم‌پزشکی جواد الائمه(ع) و درمانگاه خیریه امام صادق(ع) شهر قم و بیمارستان تخصصی حضرت امیرالمومنین(ع) شهر نجف (عراق) توسط دفتر آیت الله العظمی سیستانی ساخته شده اند. 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی‌نژاد سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم نیز گفت: سنت حسنه ساخت بیمارستان توسط مراجع و علمای شیعه به منظور خدمات‌رسانی به مردم از گذشته وجود داشته است.   
همچنین علی هاشمی طاهری رییس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: از انجام کارهای عمرانی در سراسر کشور به ویژه در شهر قم خوشحال می شویم و از این که چنین بیمارستان مجهزی با استفاده از جدیدترین فناوری های روز در قم در حال احداث است، موجب مسرت و شادمانی می باشد. 
ساخت بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور در 11 اردیبهشت سال 1397 هجری خورشیدی به دستور حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده آیت الله العظمی سید علی سیستانی از مراجع عظام تقلید در بلوار آیت الله العظمی بروجردی شهر قم شروع شده است.
نشست هم‌اندیشی شهرهای تاریخی و انقلابی قم و کاشان توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم برگزار شد و در آن رییسان شورای اسلامی شهرهای قم و کاشان و روسای سازمان های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری های قم و کاشان و تعدادی از اعضای شورای اسلامی و مدیران شهری این 2 شهر حضور داشتند./
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdso0f.yt0xo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما