تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۹
کد مطلب : 12393
جلسه بررسی قوت و چالش‌های ترافیکی ایام 14 و 15 خرداد و تهیه و ایجاد دستورالعمل واحد جهت نصب سرعت کاه و جلوگیری از برخورد سلیقه‌ای در ایجاد سرعت کاه معابر در قم برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری جلسه بررسی قوت و چالش‌های ترافیکی ایام 14 و 15 خرداد و تهیه و ایجاد دستورالعمل واحد جهت نصب سرعت کاه و جلوگیری از  برخورد سلیقه‌ای در ایجاد سرعت کاه معابر شهری قم با حضور خانه‌زاد سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک، مدیران عامل و مدیران حوزه حمل‌ونقلی شهرداری قم و مسئولان پلیس راهور استان در سالن جلسات سازمان اتوبوس‌رانی برگزار شد.
سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری از پیش‌بینی و تمهیدات اندیشیده شده ترافیکی و بهره‌گیری از پارک‌سوارها جهت جلوگیری از ایجاد ترافیک هسته مرکزی شهر و شوارع پیرامونی در ایام 14 و 15 خرداد تقدیر کرد.                                                          
رضا خانه‌زاد یزدی با بیان قابل پیش‌بینی بودن هر چه باشکوه برگزاری این ایام تصریح کرد: امسال بیش از 900 دستگاه اتوبوس برون‌شهری به پارک‌سوارها راهنمایی شده و پس‌ازآن جهت جلوگیری از ترافیک با استفاده از ظرفیت حمل‌ونقل عمومی به حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران انتقال پیدا کردند.
وی همچنین از زحمات و همکاری شایسته عوامل راهور در این ایام با مجموعه مدیریت شهری قدردانی کرد و افزود: تلاش و آمادگی عوامل راهور قابل‌تقدیر و تحسین است .
سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در مورد پیگیری مصوبات جلسه قبل، از لزوم جلوگیری از برخورد سلیقه‌ای در ایجاد سرعت کاه در سطح معابر خبر داد و گفت: نصب هرگونه سرعت کاه باید با اخذ مجوزات ترافیکی و هماهنگی راهور صورت گیرد.
در این جلسه همچنین مدیر عاملین سازمان‌های زیر مجموعه گزارش تهیه‌شده در مورد نقاط قوت و چالش‌های هر سازمان در ایام رحلت رهبر کبیر انقلاب و نیز قیام خونین 15 خرداد ارائه کردند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchxxnz.23niwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما