تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۳۵
کد مطلب : 11615
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از رشد حدود 3 درصدی تفکیک پسماند شهری توسط شهروندان در سال گذشته و رسیدن به بیش از 9 درصدی از کل پسماندهای شهری خبر داد. از رشد حدود 3 درصدی تفکیک پسماند شهری توسط شهروندان در سال گذشته و رسیدن به بیش از 9 درصدی از کل پسماندهای شهری خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به فعالیت 54 غرفه بازیافت در شهر قم اظهار داشت: عملکرد غرفه‌های پسماند شهرداری قم با شهروندان به‌صورت تعاملی است و مردم به هر مقدار پسماند خشکی که تحویل دهند، از کالاهای مصرفی که در غرفه‌ها درنظر گرفته‌شده بهره‌مند می‌شوند. 
وی با بیان اینکه سعی شده تا با پراکندگی مناسب این غرفه‌ها، همه جغرافیای محیط شهری را پوشش دهیم و این غرفه‌ها در دسترس شهروندان باشد، گفت: در حال حاضر 54 غرفه پسماند خشک در سطح شهر فعال است . 
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با بیان اینکه این غرفه‌ها بر اساس تقاضا و مشارکت شهروندان در مسیرهای دسترسی ایجاد می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ تلاش‌های زیادی در سال‌های گذشته برای فرهنگ‌سازی تفکیک از مبدأ در شهر قم انجام‌شده، که خوشبختانه میزان مشارکت مردمی در این زمینه افزایش‌یافته است. 
میرابراهیمی اضافه کرد: میزان رشد تفکیک پسماند شهری در سال گذشته به 6 و نیم درصد رسید که این عدد با توجه به افزایش مشارکت شهروندان در ماه‌های پایانی سال به بیش از 9 درصد افزایش داشته است 

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdk90f.yt0ff6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما