تاریخ انتشار :پنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۳۱
کد مطلب : 12820
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت : به منظور بسترسازی جهت رعایت نظافت و پاکیزگی شهر همزمان با ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع)، کارتن پلاست و کیسه جمع‌آوری پسماند در بین هیئات و ایستگاه‌های صلواتی توزیع شد .
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به برپایی هیئات و دسته‌جات عزاداری در ایام ماه محرم گفت: سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم در کنار دیگر مجموعه‌های شهرداری قم، تدابیر لازم را با آماده‌باش کامل پرسنل و استقرار نیروهای خدماتی و ماشین‌آلات جمع آوری پسماند در نقاط مختلف شهر  پیش‌بینی کرده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم افزود: به منظور حفظ پاکیزگی و نظافت معابر و مسیرهای تردد زائران، سطل‌های کارتن پلاست و کیسه‌های جمع‌آوری پسماند در میان ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر توزیع شده است.
وی گفت: آموزش‌های لازم به رابطین هیئت‌ها با موضوع رعایت بهداشت و مباحث ایمنی و استفاده از کیسه پلاستیک و کارتن پلاست در هیئات و ایستگاه‌های صلواتی ارائه شده است.
میرابراهیمی خاطرنشان کرد: از مسئولان هیئت‌ها و شهروندان محترم درخواست می‌کنیم تا با قراردادن پسماندها در مخازن و مکان‌های ویژه جمع‌آوری پسماندها و خودداری از رهاسازی آن‌ها در سطح کوچه‌ها،خیابان‌ها و جوی‌های آب خدمتگزاران خود را در شهرداری یاری رسانند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdccx4qs.2bqii8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما