تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۳۲
کد مطلب : 11669
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: 40 درصد تخفیف خوش حسابی با پرداخت بهای خدمات مدیریت پسماند در سه ماهه نخست سال 1402 ویژه تولیدکنندگان پسماند واحدهای غیرمسکونی ارائه می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی ، با اشاره به تخفیف ویژه برای پرداخت بهای خدمات مدیریت پسماند، گفت:  براساس ماده 8 قانون مدیریت پسماند، کلیه تولیدکنندگان پسماند، می‌بایست نسبت به پرداخت بهای خدمات مدیریت پسماند خود براساس دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور و تعرفه مصوب شورای اسلامی شهر اقدام نمایند. 
وی با بیان اینکه مدیریت پسماند از مراحل ابتدایی (تولید، جمع آوری ، انتقال ، پردازش و دفن) نیاز به مدیریت ویژه و خاص دارد، ادامه داد : نقش مشارکت شهروندان در مدیریت بهینه پسماندها و ارتباط آن با نحوه و میزان تولید پسماند، تفکیک از مبدا، رعایت نظافت شهری و ... مهم و موثر است. 
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به اینکه تخفیفاتی ویژه برای شهروندانی که در این طرح مشارکت می کنند، در نظر گرفته شده است ،گفت : تخفیفات ویژه پرداخت بهای خدمات مدیریت پسماند در سه ماهه ابتدای سال جاری40 درصد، در سه ماه دوم سال 25 درصد و سه ماه سوم 15 درصد در نظر گرفته شده است. 
 میرابراهیمی با اشاره به تخفیف ویژه برای مشارکت کنندگان در طرح تفکیک پسماند از مبدا، خاطرنشان کرد : 1 تا 30 درصد تخفیف به علاوه موارد یاد شده  ویژه شهروندانی است که اقدام به جداسازی پسماندهای خشک و تحویل آن به غرفه‌ها و خودروهای مخصوص جمع‌آوری می‌کنند . 
وی افزود : شهروندان محترم با پرداخت به موقع بهای خدمات ما را در داشتن شهری پاکیزه و عاری از هرگونه آلودگی با مدیریت بهینه پسماند یاری نمایند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdccoeqs.2bqse8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما