تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۵۷
کد مطلب : 11579
مدیر بخش مشاوره های قرآن بنیان خبرداد:

ثبت رکورد ۲۴۰ ساعت مشاوره در هرشب نمایشگاه قرآن کریم

مدیر بخش مشاوره‌های قرآن بنیان نمایشگاه قرآن کریم از رکورد ۲۴۰ساعت مشاوره در هر شب از نمایشگاه قرآن کریم خبر داد.
ثبت رکورد ۲۴۰ ساعت مشاوره در هرشب نمایشگاه قرآن کریم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سید محمدحسین چاوشیان مدیرعامل موسسه خاتم و‌ مدیر بخش مشاوره‌های قرآن بنیان نمایشگاه قرآن کریم در گفت‌وگو با ستاد خبری نمایشگاه قرآن با اشاره به فعالیت‌های بخش مشاوره‌های قرآن بنیان اظهار کرد: امسال مهم‌ترین وجه تمایز ما با سال گذشته راه‌اندازی سامانه هوشمند برای اخذ نوبت مشاوره و‌ جلوگیری از صف طولانی مراجعین است.
وی ادامه داد: مخاطبین براساس این سامانه امکان رزرو آنلاین را دارند، همچنین به هنگام ثبت نوبت پیامک مربوط به ساحت‌های مشاوره ارسال و مخاطبین می‌توانند‌ موضوعات موردنظر خود را اعلام‌ و سپس سامانه مشاور موردنظر و ساعت مشاوره را اعلام می‌کند.
 زمان‌ مشاوره‌ها ۳۰دقیقه است
 مدیر بخش مشاوره‌های قرآن بنیان نمایشگاه قرآن با بیان اینکه زمان‌ مشاوره‌ها ۳۰دقیقه است، تصریح کرد: بسیاری از خانواده‌ها به دلیل داشتن کودک از حضور در مشاوره‌ها انصراف داده یا شرکت نمی‌کردند، به همین منظور فضایی برای بخش کودکان آماده کرده‌ایم تا خانواده‌ها فرزندان خود را در آنجا به یک ‌مربی تربیتی مخصوص کودکان تحویل داده و از مشاوره خود بهره ببرند.
رسانه جدید

انجام تست‌های روان‌سنجی‌ به صورت رایگان در نمایشگاه قرآن
چاوشیان یادآور شد: امسال تست‌های روان‌سنجی‌ که هزینه بالایی هم دارد به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار می‌دهیم. علاقمندان می‌توانند به سامانه «ارم‌ مشاوره» مراجعه و تست‌های خود را به برکت قرآن با صدرصد تخفیف بزنند.
وی افزود: بخش ویژه امسال ما استعدادیابی است که تا به این لحظه با استقبال خوبی همراه شده است، در این بخش ‌خانواده‌ها با فرزندان خود مراجعه کرده و ‌استعدادهای فرزندان آنها شناسایی و به آنها اعلام می‌شود تا بتوانند نسبت به آینده فرزندشان برنامه‌ریزی بهتری کنند.
برای نوجوان پکیج خاصی طراحی کردیم
مدیر بخش مشاوره‌های قرآن بنیان نمایشگاه قرآن ابراز کرد: در حوزه نوجوان به خاطر اتفاقات اخیر کشور بخشی را قرار داده‌ایم، سعی کردیم با اساتید‌ حوزه تربیتی برای نوجوان پکیج خاصی طراحی کنیم تا شبهات آنها پاسخ داده شود.
چاوشیان خاطرنشان کرد: امسال در کنار مشاوره حقوقی خانواده که سال پیش بسیار استقبال شده بود مشاوره فقهی را هم‌ گذاشته‌ایم.
رسانه جدید
مشاوران بخش دارای مدارک تحصیلی بالا در حوزه مشاوره و تربیتی هستند
به گفته وی، تمام مشاوران خاضر در این بخش دارای مدارک تحصیلی بالا در حوزه مشاوره و تربیتی هستند.
مدیر بخش مشاوره‌های قرآن بنیان نمایشگاه قرآن همچنین بیان کرد: مشاوره‌های این دوره از نمایشگاه در ۱۱ ساحت با تخفیف صدرصدری به مخاطبان ‌ارائه می‌شود.
به دنبال شبکه‌سازی در امر مشاوره هستیم
چاوشیان با بیان اینکه مشاوره قرآن بنیان تنها موسسه تخصصی است که در عرصه قرآن و عترت کار می‌کند، ابراز کرد: به دنبال شبکه‌سازی در امر مشاوره هستیم و تا به امروز ۸۰۰مشاور احصاء و ساماندهی کرده‌ایم.
وی اظهار کرد: مشاوره‌‌های ما به صورت حضوری است اما مشاوره مجازی را هم راه‌اندازی کرده‌ایم که در نمایشگاه قرآن با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی می‌شود.
سال گذشته هرشب ۱۵۰ ساعت مشاوره و امسال میانگین ۲۴۰ساعت مشاوره داریم
 مدیر بخش مشاوره‌های قرآن بنیان نمایشگاه قرآن با بیان اینکه مشاوره‌های ما در سه صورت صوتی، تصویری و نوشتاری به مخاطبین ارائه می‌شود، افزود: سال گذشته هرشب ۱۵۰ ساعت مشاوره و امسال میانگین ۲۴۰ساعت مشاوره را رکورد زده‌ایم. در این میان مشاوره فردی، زوجین و تربیتی جزو سه ساحت اول مورد استقبال بوده است.
چاوشیان با اشاره به دکور متفاوت امسال بخش مشاوران قرآن بنیان تصریح کرد: مهم ترین دغدغه ما مساله امنیت مخاطب و همچنین مشاور است، به هرحال برخی قائل به حریم خصوصی هستند و امسال با فضاسازی کلینیکی این شرایط محیا شده است. در نمایشگاه امسال شش کانتر همراه با ۴۰ اطاق و با حضور ۷۰ مشاور و درمانگر در خدمت علاقمندان هستیم.
رسانه جدید
مساله مشاوره به عنوان مهم‌ترین‌ مسائل راهبردی نظام برای حل مشکلات است
وی با بیان اینکه اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و بسیاری از حوزویان و مدیران ارشد جزو مشاوران ما هستند، افزود: بسیاری از اساتید روان‌شناس در همین چند شب مراجعه و درخواست کمک برای ارائه مشاور داشته‌اند.
مدیر بخش مشاوره‌های قرآن بنیان نمایشگاه قرآن در پایان گفت: مساله مشاوره به عنوان مهم‌ترین‌ مسائل راهبردی نظام برای حل مشکلات است، در همین‌ نمایشگاه ما یک مساله یا مشکل شخصی از جامعه، خانواده و‌ فرد‌ را حل می‌کنیم و این امر‌ مهمی است.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdccopqs.2bqsm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما