تاریخ انتشار :جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۳
کد مطلب : 10505
استاد علوم ارتباطات در گفتگو با قم فوری:

تحریم رسانه‌ای افراد سرشناس نشان از عجز و درماندگی استکبار جهانی است

تحریم رسانه‌ای افراد سرشناس نشان از عجز و درماندگی استکبار جهانی است
استاد علوم ارتباطات با بیان این که باید به دنبال کادرسازی در حوزه رسانه برویم، گفت: تحریم رسانه‌ای افراد سرشناس نشان از عجز و درماندگی استکبار جهانی است.
تحریم رسانه‌ای افراد سرشناس نشان از عجز و درماندگی استکبار جهانی است
محمدحسین چاوشیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فوری   با اشاره به تحریم رسانه‌ای برخی از چهره‌های رسانه‌ای کشورمان از سوی استکبار جهانی اظهار داشت: غرب و به‌ویژه آمریکا برخلاف بیان و گفته‌های خودشان که بر روی آزادی بیان و رسانه‌ها تأکید دارند به دنبال تحریم و بایکوت کردن افراد رسانه‌ای در کشورمان هستند.
وی ادامه داد: قطعاً در کلان موضوع این تحریم‌ها اثری نخواهد داشت و به بیان رهبر انقلاب، انقلاب اسلامی درخت تنومندی است که روزبه‌روز قوی‌تر می‌شود.
این استاد دانشگاه با بیان که نباید از جنگ ترکیبی و شناختی غافل شویم، تأکید کرد: فضای غبارآلودی که به‌واسطه‌ای شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری در ماه‌های اخیر توسط دشمنان نظام ایجاد شده نشان می‌دهد که به چه اندازه دشمنان در حوزه رسانه وارد عمل شده‌اند.
وی بیان داشت: در این زمینه باید به سمت ظرفیت‌سازی برویم و کادر انقلابی، ولایت‌مدار و رسانه‌ای را تشکیل دهیم تا این که اگر افرادی تحریم شدند افراد جایگزین داشته باشیم.
چاوشیان ابراز داشت: این تحریم‌ها نشان از ضعف و درماندگی دشمنان نظام است و در مقابل نشان‌دهنده مسیر درستی است که جوانان انقلابی طی می‌کنند.
استاد علوم ارتباطات تأکید کرد: نیاز است که برای مقابله با تهدیدات دشمنان نظام در عرصه رسانه به موضوع مهم سواد رسانه نیز توجه ویژه داشته و از این مهم نیز غافل نشویم.

انتهاي پيام/ https://qomefori.ir/vdcammn6.49nww15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما