تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : 4337
پژوهشگر حوزه خانواده و رئیس مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم از عدم توجه جدی به خانواده محوری در برنامه‌های کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتقاد کرد.
عدم توجه جدی به خانواده محوری در برنامه‌های کاندیداهای ریاست‌جمهوری
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،  سید محمدحسین چاوشیان   با اشاره به لزوم توجه به وضعیت خانواده‌ها در برنامه‌های کاندیداهای ریاست‌جمهوری اظهار داشت: پرداختن به خانواده و خانواده محوری باید جزء اولویت‌های کاندیداهای ریاست‌جمهوری قرار گیرد.
وی ادامه داد: نگاه به خانواده باید کلان و جامع باشد به طوری که تمام ابعاد فرهنگی، اقتصادی، آموزشی، بهداشتی و...در سیاست‌های مرتبط با خانواده باید در نظر گرفته شود.

چاوشیان با اشاره به مشکلات فرهنگی و اقتصادی خانواده در سال‌های اخیر افزود: متأسفانه همچنان با مشکل سیاست‌گذاری صحیح و تخصصی در حوزه خانواده و جمعیت مواجه هستیم و تاکنون برنامه‌های عملیاتی و موفقی را برای نجات خانواده‌ها نتوانستیم اجرا نماییم که این امر به فروپاشی خانواده در سال‌های آتی منجر خواهد شد.

وی تأکید کرد: باتوجه‌به وضعیتی نامطلوب و آشفته خانواده در کشور، اگر کاندیداهای ریاست‌جمهوری بتوانند برنامه هدفمند و دقیقی را طبق سیاست‌های کلی خانواده ابلاغی مقام معظم رهبری ارائه نمایند قطعاً با اقبال عمومی مواجه شده و در سبد آرای خودشان در روز انتخابات نیز تأثیر بسزایی خواهد داشت.
رئیس مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم خاطرنشان کرد: پیوست خانواده در برنامه‌های کاندیداهای ریاست‌جمهوری امری لازم و ضروری است که با استفاده از نظرات تخصصی نخبگان و کارشناسان حوزه خانواده و جمعیت می‌تواند محقق شود.


 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.pa5ct1apybc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما