تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب : 11504
رئیس ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم از آماده‌سازی بوستان‌های سطح شهر برای خدمات‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی در ماه مبارک رمضان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری ، مهدی اصفهانیان مقدم در گفت‌وگویی با اشاره به اقدامات شهرداری قم برای ماه مبارک رمضان اظهار داشت: امسال با توجه به تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن، شهرداری قم طرح بهاری علمداران خدمت را در دستور قرار داده است.
به گفته وی، تعدادی از بوستان‌ها آماده‌سازی شده، و پیش‌بینی می‌شود با توجه به ماه مبارک رمضان، تفریح و گشت‌وگذار شهروندان غالباً در ساعات بعد از افطار تا قبل از سحر انجام شود.
رئیس ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم ادامه داد: در بوستان‌های شهر، در کنار تسهیلات رفاهی، غرفه‌های فرهنگی نیز با محوریت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری آماده‌شده، که بخش قابل‌توجهی شامل مسائل مربوط به فرهنگ ایثار و شهادت و عفاف و حجاب است.
وی با بیان اینکه طبق هماهنگی صورت گرفته، در تمام بوستان‌های شهر، برنامه پخش اذان و اقامه نماز جماعت را خواهیم داشت، گفت: مهیا کردن محوطه پیرامونی مساجد، تکایا و حسینیه‌ها و همچنین تنظیف انهار و ترمیم و لکه‌گیری آسفالت ازجمله اقدام‌های در دستور کار است.
اصفهانیان مقدم با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی در ماه مبارک رمضان، اذعان کرد: چندین نمایشگاه با محوریت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برای ترویج فرهنگ اقامه نماز و حجاب و عفاف برپاست.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcaymn6.49n6w15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما