تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب : 11418
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آناصنعت پاسارگاد از توافق با حسین صبوری برای هدایت تیم فوتسال آناصنعت در فصل ۱۴۰۲ لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد.
سرمربی جدید تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم معرفی شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سیدمحمد شرافتی عصر یکشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: برای فصل آینده لیگ برتر، هدف باشگاه بهره‌گیری از ظرفیت و توانمندی چهره‌های بومی فوتسال قم است و در ادامه برای همه علاقمندان و هواداران آناصنعت خبرهای خوبی داریم.
وی افزود: حسین صبوری ۴۴ ساله و بازیکن سابق تیم‌های فوتسال فراز قم، سهیل قم، ارم کیش قم، کیش ایر قم، زغال سنگ کرمان و صبای قم است که در سال ۱۳۹۰ با تیم صبا به فوتسال حرفه‌ای پایان داد.
وی ادامه داد: سرمربی جدید تیم فوتسال آنا صنعت پاسارگاد قم از سال ۱۳۹۲ در کادر فنی یاسین پیشرو قم فعالیت مربیگری را آغاز کرد و در ادامه مربیگری تیم‌های ماهان تندیس قم و شهرداری ساوه را نیز انجام داد و سپس به عنوان سرمربی از سال ۱۳۹۷ در تیمهای سوهان محمد سیما قم، فردوس قم و سن ایچ ساوه فعالیت مربیگری خود را ادامه داده است ضمن اینکه در فصل ۱۴۰۱ لیگ برتر فوتبال ایران با سن ایچ ساوه به مقام چهارم دست یافت.
شرافتی یادآور شد: صبوری در سال ۸۳ با شن سا ساوه قهرمان لیگ برتر فوتسال شد و سالهای ۸۴ و ۸۷ با ارم کیش قم نایب قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور را کسب کرد.
فرهاد کشاورز فصل گذشته سرمربی تیم فوتسال آنا صنعت پاسارگاد قم در لیگ برتر فوتسال بود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdceve8z.jh8zzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما