تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : 11155
مربی تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم با بیان اینکه خداروشکر با زحمت بازیکنان، کادر فنی و عنایت خدا نتیجه گرفتیم، گفت: هزینه های تیم مان معمولی بود و پرداختی های زیادی نداشتیم و فقط در بردها، پاداشی به بازیکنان اهدا می‌شد.
تیم لاکچری نبودیم/ هزینه‌های تیم مان معمولی بود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری جواد بازدار در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به قهرمانی تیم  فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم در لیگ برتر فوتسال بزرگسالان باشگاه‌های استان قم، عنوان کرد: تیم آنا صنعت پاسارگاد قم از نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان با تجربه تشکیل شده بود.
وی با بیان اینکه بازیکنان جوان تیم مان از سرآمدهای فوتسال قم هستند، گفت: در این مسابقات بازیکن متولد ۱۳۸۶ داشتیم. جواد سنگ تراشان جز بازیکنان آینده دار است که با درخشش هایی که دارد در آینده بیشتر از آن خواهیم شنید.
وی ادامه داد: قرار شده است جوانان تیم مان با حضور در تیم لیگ دو استان (دل‌سوختگان) به این تیم کمک کنند و در سال آینده نیز به تیم بزرگ‌سالان اضافه شوند. ابوالفضل هاشمی، محمد مرادی بیات و ابوالفضل دامنخشک در تیم بزرگ‌سالان اصلی حضور پیدا می‌کنند.
بازدار بیان کرد: باتجربه‌های تیم مان از نظر فنی و اخلاقی بسیار خوب بودند و کمک زیادی کردند. وقتی با تجربه‌های مان وارد زمین می‌شدند می‌دانستیم که رهبر خوبی در زمین داریم؛ زیرا مانند یک سرمربی در زمین کار می‌کردند.
وی با تاکید بر اینکه هواداران و سایر تیم به تاکتیکی و فنی بودن تیم مان اذعان دارند، یادآور شد: مسابقات سطح بالایی داشت و سطح تیم‌ها به هم نزدیک بود به طوری که در بازی آخر مقابل تیم هشتم جدول، به سختی بردیم.
مربی تیم فوتسال آنا صنعت پاسارگاد قم اضافه کرد: سطح بازی‌ها به گونه‌ای بود که تیم‌های پایین جدول تیم‌های صدر نشین را می‌بردند به همین خاطر مشخص شدن نتایج قهرمانی و تیم‌های سقوط کننده تا روز آخر طول کشید.
بازدار با بیان اینکه خداروشکر با زحمت بازیکنان، کادر فنی و عنایت خدا نتیجه گرفتیم، اظهار کرد: هزینه های تیم مان معمولی بود و پرداختی های زیادی نداشتیم و فقط در بردها، پاداشی به بازیکنان اهدا می‌شد.
مربی تیم فوتسال آنا صنعت پاسارگاد قم، عنوان کرد: تیم را به گونه‌ای بستیم که اگر با مشکلات مالی مواجه شدیم شرمنده بازیکنان و کادر فنی نشویم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdccpsqs.2bqsp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما