تاریخ انتشار :شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب : 10510
کاپیتان تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم گفت: بازی روز جمعه مقابل تیم گهرزمین یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما در این فصل از رقابت‌ها محسوب می‌شود که امیدواریم نتیجه خوبی را بدست بیاوریم.
فرج‌زاده: بازی سختی مقابل گهرزمین خواهیم داشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری هاشم فرج‌زاده کاپیتان تیم آناصنعت قم پیش از بازی هفته نوزدهم لیگ‌برتر فوتسال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در قم، با اشاره به اینکه بازیکنان متحد شده‌اند تا بهترین نتیجه را از بازی روز جمعه بدست بیاورند، بیان کرد: تمرینات خوبی طی یک هفته اخیر انجام داده‌ایم و کادرفنی تیم تمام نکات را به ما گوشزد کرده‌ است.
وی ادامه داد: در چندبازی اخیرمان بازی‌های خوبی را انجام داده‌ایم اما با بدشانسی نتیجه‌ بازی‌ها را واگذار کردیم؛ به همراه بازیکنان متحد شده‌ایم تا فردا بازی تماشاگرپسندی را به نمایش بگذاریم.
کاپیتان تیم آناصنعت قم گفت: گهرزمین جزو ۶ تیم بالای جدولی است و ما می‌دانیم بازی سختی را در پیش رو خواهیم داشت؛ امیدواریم ۳ امتیاز شیرین را برای هوادارنمان از سیرجان به‌سوغات بیاوریم.
فرج‌زاده در پایان عنوان کرد: از همه قمی‌ها می‌خواهم انرژی‌های مثبتشان را فردا روانه سیرجان کنند و برایمان در این بازی سخت دعا کنند تا بتوانیم بعد از ناکامی‌های اخیر؛ دلشان را شاد کنیم.
  https://qomefori.ir/vdcgzn9q.ak9zq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما