تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۳
کد مطلب : 11356
شهردار قم طی پیامی به مناسبت فرارسیدن روز شهردار، خدمت به خلق را سرلوحه کار شهرداری و دارای آثاری ارزشمند دانست. از همشهریان عزیزم می خواهم با تکیه بر مسئولیت اجتماعی خود، کمبودها و نیازهای شهری را گوشزد کرده تا همه در کنار هم بتوانیم شعار قم در مسیر تحول را محقق نموده و به اهداف سند چشم انداز ۱۴۱۴ کلانشهر قم در حوزه شهری دست یابیم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم طی پیامی، روز شهردار را به تمام شهرداران کشور تبریک گفت. 
متن پیام وی به این شرح است:
به نام خدا
دورود و سلام بر مردم شریف و عزیز قم
تعیین روز ۲۵ اسفند در تقویم کشورمان به عنوان روز شهردار حکایت از اهمیت این جایگاه در ساز و کار زندگی شهری دارد.
مسئولیت گرانسنگی که مغتنم شمردن آن این حدیث نبوی را به ذهن متبادر می نماید که " دو چیز برترین عبادت هاست؛ ایمان به خداوند و منفعت رساندن به بندگان خدا." چرا که این مسئولیت چیزی جز خدمت به خلق و تسهیل زندگی مردم در فضای شهری نیست.
طراحی معابر شهری، خدمات عمرانی ، حمل و نقل و ترافیک ، برنامه ریزی دقیق شهری، ایجاد سیما و منظری دلنشین، احداث فضای سبز ، پاکیزه نگه داشتن شهر و توجه به مقولات فرهنگی از جمله وظایفی است که مدیریت شهری تلاش می کند آنها را به بهترین نحو ممکن در اختیار شهروندان قرار دهد.
اینجانب به عنوان خادم شما مردم عزیز و زائران بهشتی در شهرداری قم تلاش کرده ام تا حرکتی عالمانه ، تخصصی و جامع در مسیر شهری در خور نام کریمه‌ی اهل بیت حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام ، مسجد نورانی جمکران ، مراجع معظم تقلید ، حوزه های فاخر علمیه ، شهر علم و جهاد و بصیرت ، شهر قیام و اقامه، شهری با مردمانی خداجو،خونگرم ، مهربان و با نشاط، شهری با وجوه والای تمدنی ، فرهنگی، پژوهشی ، علمی و بسیاری از ابعاد دیگر، مهیا کنم . آنچه پیش روی شماست محصول تلاش شبانه روزی همکاران من در معاونت ها ، مناطق ، سازمان ها و حوزه های مختلف شهری و همدلی و همراهی بخش های مختلف شهری، استانی و ملی است.
از همشهریان عزیزم می خواهم با تکیه بر مسئولیت اجتماعی خود، کمبودها و نیازهای شهری را گوشزد کرده تا همه در کنار هم بتوانیم شعار قم در مسیر تحول را محقق نموده و به اهداف سند چشم انداز ۱۴۱۴ کلانشهر قم در حوزه شهری دست یابیم.
یاد و خاطره شهید والامقام مهندس مهدی باکری که این روز زینت نامشان را دارد ، گرامی داشته و در  روزهای پایانی سال ۱۴۰۱  زیباترین تحول ها را از خدای مهرگستر برای همشهریان و همکارانم خواهانم.
خوشبخت قوم و طایفه ما مردم قمیم
جاروکشان خواهر خورشید هشتمیم
خادم شهر کریمه؛قم المقدسه
سید مرتضی سقائیان نژاد
 

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfvmdy.w6dytagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما