تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۹
کد مطلب : 10945
استاندار قم گفت: پس از استقرار دولت سیزدهم، حرکت پرشتابی برای پیشرفت فعالیت‌های صنعتی در قالب توسعه واحدهای موجود، ایجاد ، احیای واحدهای جدید و تولیدی راکد در این استان شکل گرفته‌ است.
حرکت پرشتابی برای پیشرفت‌ فعالیت‌های صنعتی در قم شکل گرفته‌ است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سید محمد تقی شاهچراغی روز یکشنبه در آیین بهره‌برداری از طرح‌های صنعتی استان قم به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرک صنعتی شکوهیه بیان کرد:‌ امروز شاهد هستیم که ۱۴ طرح صنعتی با سرمایه گذاری حدود یک‌هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال مستقیم برای ۹۰۱ نفر در استان به بهره‌برداری رسید.
وی با بیان این که امروز شاهد حرکت پرشتاب در مسیر پیشرفت صنعتی قم هستیم، افزود: دراین راه علاوه بر بهره‌برداری از واحدهای صنعتی جدید، به راه‌اندازی مجدد واحدهای صنعتی راکد و نیز واحدهایی که با کاهش توان تولید مواجه شدند، توجه داریم و در طول یک‌سال گذشته ۴۴ واحد صنعتی راکد در استان قم احیا شد که در همین ایام دهه مبارک فجر جشن آن را خواهیم گرفت.
استاندار قم ادامه داد: با جدیت تلاش می‌کنیم تا مشکلات و موانعی که در حوزه‌های مختلف از جمله بخش‌های اداری در مقابل تولیدکنندگان قرار دارد با استفاده از ظرفیت‌های قانونی در سطح استان برطرف کنیم، این درست نیست که تولیدکنندگان و صنعتگران زمان زیادی را برای رفع موضوعی که می‌توان در مدت کوتاهی حل کرد، صرف کنند.
شاهچراغی تاکید کرد: معاونت امور اقتصادی استانداری و سایر مدیران استان در بخش‌های اقتصادی جهت‌گیری و همراهی خوبی با تولیدکنندگان و صنعتگران دارند و اکنون فضای خوبی برای پیشرفت‌های صنعتی در قم ایجاد شده‌است به صورتی که همه بخش‌ها از جمله‌ دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه صنعت، مراکز علمی و پژوهشی و فعالان بخش خصوصی برای افزایش سطح تولید و اشتغال استان در این میدان حاضر هستند.
گفتنی است به‌مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر ۱۴ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۸۷۰ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای ۹۰۱ نفر در قم به بهره‌برداری رسید.
در بخش صنعت قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، درودگران، فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است که هر کدام از آنها موقعیت ممتازی برای توسعه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال دارد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdciw3az.t1au52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما