تاریخ انتشار :يکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۵
کد مطلب : 10812
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از افزایش استفاده از توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه فضای سبز و همکاری با دستگاه‌های مختلف خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به جلسه مشترک کارشناسان سازمان با رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان در خصوص استفاده از توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه فضای سبز شهری اظهار کرد: در این جلسه موضوعات مهمی در خصوص سیاست‌های کاری و برنامه‌های مشترک همکاری و ظرفیت‌های موجود در شرکت‌های دانش‌بنیان در سطح استان تبادل‌نظر شد.
وی بیان کرد: همچنین زمینه‌های همکاری سازمان پارک‌ها، مرکز تحقیقات کشاورزی، مرکز رشد و شرکت‌های دانش‌بنیان در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم بررسی وضعیت اجرای طرح بررسی گونه‌های گیاهی سازگار با اقلیم قم، استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری و استفاده از پساب برای آبیاری فضای سبز جنگلی را از دیگر مباحث مطرح‌شده در این جلسه عنوان کرد و گفت: استفاده از تکنولوژی نوین در حوزه فضای سبز شهری، استفاده از سموم بیولوژیک در مبارزه با آفات و بیماری‌های گیاهان، کاشت گونه‌های مثمر و گیاهان دارویی ازجمله دیگر زمینه‌هایی بود که برای همکاری مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.
وی تصریح کرد: جلسه مشترکی با نمایندگان شرکت‌های دانش‌بنیان در سازمان پارک‌ها برگزار خواهد شد و به‌منظور تبادل اطلاعات و استفاده از ظرفیت‌های مرکز تحقیقات و مرکز رشد کشاورزی استان بازدیدهایی انجام خواهد شد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcb5wb8.rhbg8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما