تاریخ انتشار :سه شنبه ۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب : 11516
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم مطرح کرد؛

توزیع 70 هزار نهال درختان میوه بین شهروندان قمی

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: در مجموع بیش از 70 هزار نهال درختان میوه شامل انار، انگور، انجیر، سنجد و... در قالب ششمین سال برگزاری پویش «درخت دوستی بنشانیم » بین شهروندان توزیع شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای توزیع نهال همزمان با هفته درختکاری اظهار کرد: در ایام هفته درختکاری علاوه بر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در خصوص توسعه و بهسازی فضای سبز، توزیع نهال بین شهروندان، ادارات و ارگان‌های دولتی، مدارس و مراکز آموزشی در دستور کار سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم قرار گرفت.
وی با بیان اینکه از ماه‌های قبل پیش‌بینی‌های لازم برای این مهم انجام‌شده بود، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و با تغییر رویکردی که در توزیع نهال داشتیم، امیدواریم به عملکرد بهتری در این خصوص دست پیدا کنیم.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تأکید بر اینکه گونه‌های گیاهی در نظر گرفته‌شده برای توزیع از نهال درختان میوه بود گفت: امیدواریم شهروندان هم اهتمام بیشتری به توسعه فضای سبز خانگی و مجتمع‌های مسکونی داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه نهال‌های انار، زیتون، انجیر، انگور، درختچه گل محمدی و... پیش‌بینی و خریداری لازم انجام شد، ادامه داد: با توجه به تغییر رویکرد توزیع نهال برای ارتقا کیفیت، استقبال خوبی را در این خصوص خواهیم داشت.
جوادیان تصریح کرد: در مجموع بیش از 70 هزار نهال از انواع گونه‌های گیاهی همزمان با هفته درختکاری بین شهروندان توزیع شود.
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcd9k0f.yt0ff6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما