تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب : 10559
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از بهسازی و به‌روزرسانی تجهیزات تندرستی فرسوده شهر خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با بیان اینکه واحد بهینه‌سازی، نگهداری و تعمیرات سازمان پارک‌ها از سال ۹۵ کار خود را آغاز کرده است اظهار کرد: در ابتدا نیروی انسانی بسیار کمی در این واحد فعال بوده‌اند و با این وجود طی این مدت اقدامات قابل‌توجهی در این حوزه انجام‌شده است.
وی با تأکید بر اینکه یکی از اقدامات جدید این واحد در شهر قم بهسازی و به‌روزرسانی تجهیزات ورزشی و تندرستی بوستان‌ها است افزود: با توجه به اینکه در تعداد زیادی از بوستان‌های شهر این تجهیزات نصب‌شده و با افزایش تورم هزینه خریداری آن‌ها نیز افزایش قابل‌توجهی یافته است، بهسازی و به‌روزرسانی آن‌ها را در دستور کار قرار داده‌ایم.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ابراز کرد: بخشی از این تجهیزات نیز در گذشته به دلیل فرسودگی جمع‌آوری و در انبارها دپو شده بود و به همین منظور پیمان‌هایی تعریف شد و تا حدود زیادی این تجهیزات به‌روزرسانی و بهسازی شده است.
وی خاطرنشان کرد: این تجهیزات به‌طور کامل به‌روزرسانی شده و تعمیرات کامل ازجمله جوشکاری، رنگ‌آمیزی و… روی آن‌ها انجام‌شده و در مکان‌های لازم برای استفاده مردم نصب می‌شود.
جوادیان بیان کرد: این تجهیزات به‌روزرسانی شده کاملاً مطابق استانداردها و ضوابط و مقررات و با دقت کافی بهسازی شده و حتی از تجهیزات جدید خریداری‌شده نیز استحکام بیشتری دارند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjhiev.uqeyizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما