تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۶
کد مطلب : 10580
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: در چند ماه آینده کار مرمت این خانه‌موزه شروع می‌شود تا همچون خانه‌موزه شهیدان زین‌الدین بتوانیم از آن در برگزاری برنامه‌های گوناگون فرهنگی بهره ببریم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی‌نژاد در آیین انعقاد قرارداد تولید محتوای خانه‌موزه شهید دکتر محسن فخری‌زاده، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی و دکتر محسن فخری‌زاده و با تقدیر از کسانی که در این مدت در ساخت خانه‌موزه‌های شهدا در قم اهتمام داشته‌اند، اظهار داشت: در سال جاری این خانه‌موزه، تحویل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم شد.
وی ادامه داد: در زمینه تولید محتوا نیز با چند گروه مذاکره کردیم که در نهایت با موسسه فرهنگی – هنری مطاف عشق در این زمینه به توافق رسیدیم و قرارداد تولید محتوای خانه‌موزه شهید دکتر محسن فخری‌زاده در این مراسم به امضا رسید.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه پیش از امضای این قرارداد کار توسط موسسه مطاف عشق شروع شد و امروز به‌صورت رسمی نیز این کار ادامه خواهد یافت، افزود: از حضور خانواده شهید فخری‌زاده در این آیین تقدیر و تشکر می‌کنیم و لطف و همراهی خانواده گرامی شهید فخری‌زاده سبب شد که این کار سریع‌تر شروع شود.
وی خاطرنشان کرد: در زمینه تولید محتوا درباره شهید فخری‌زاده هم قرار است که با استفاده از یک تیم قوی، مصاحبه‌هایی با افراد مختلفی انجام و نیز کتابی در این زمینه منتشر و مستندهایی در این رابطه جمع‌آوری شود.
طباطبایی‌نژاد همچنین درباره مرمت و طراحی خانه‌موزه شهید فخری‌زاده گفت: در چند ماه آینده کار مرمت این خانه‌موزه شروع می‌شود تا همچون خانه‌موزه شهیدان زین‌الدین بتوانیم از آن در برگزاری برنامه‌های گوناگون فرهنگی بهره ببریم.
وی با اشاره به کارکردهای خانه‌موزه‌ها ادامه داد: برای جشنواره فیلم ۱۷، چهار فصل رونمایی در خانه‌موزه شهیدان زین‌الدین داریم و در هر فصل از تعدادی از فیلم‌های مستند شهیدان استان قم رونمایی انجام می‌شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdzk0f.yt0zj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما