تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۲
کد مطلب : 11135
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: بیش از 20 برنامه به مناسبت اعیاد ماه مبارک شعبان در قم برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از  واحد خبر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی‌نژاد در حاشیه برگزاری نخستین اجتماع عظیم خادمیاران رضوی در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران با عنوان «رضای من، رضای تو» در گفت‌وگویی با تبریک ایام اعیاد ماه مبارک شعبان اظهار داشت: امسال توجه ویژه‌ای به برگزاری مراسم نیمه‌شعبان در شهر قم ازجمله مسجد مقدس جمکران شده و محوریت کلی کار به قم سپرده‌شده است که در روز میلاد با سعادت امام زمان(عج) شاهد حضور گسترده مردم در جمکران هستیم.
وی با اشاره به اینکه بیش از 20 برنامه برای اعیاد شعبانیه پیش‌بینی‌شده است، افزود: یکی از این برنامه‌ها، برگزاری نخستین اجتماع عظیم خادمیاران رضوی در مسجد مقدس جمکران با عنوان «رضای من، رضای تو» بود که شاهد حضور گسترده خادمیاران رضوی از استان‌های مختلف کشور در این اجتماع بودیم.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران جایگاه ویژه‌ای در قم دارند، ابراز کرد: در هر آیینی که مرتبط به شهر قم و معرفی آن می‌شود، شهرداری قم مشارکت فعالانه در آن دارد.      
گفتنی است این اجتماع بزرگ با مشارکت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، شهرداری قم، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، کانون خدمت رضوی استان قم، هیات خادمیاران رضوی استان قم، سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) استان قم، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، صداوسیمای مرکز قم و اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار می‌شود.
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcam6n6.49n6e15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما