تاریخ انتشار :دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۹
کد مطلب : 10454
معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: بیش از 3 هزار نفر از پرسنل خدمات شهری،‌ فضای شهر، آتش‌نشانی و سایر قسمت‌ها با 300 دستگاه ماشین‌آلات مکانیزه سبک و سنگین در مناطق هشتگانه برای فصل زمستان در آماده‌باش کامل هستند.

پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی اصفهانیان مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به آغاز فصل زمستان و شروع بارش‌های الهی در شهر قم اظهار داشت: امسال شهرداری قم نسبت به سال‌های گذشته آمادگی بیشتری داشته و تمام سازمان‌ها و مناطق شهرداری در آماده‌باش کامل هستند.
وی از آماده‌باش ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات مکانیزه سبک و سنگین خدمات شهری خبر داد و افزود: بیش از ۳ هزار نفر از پرسنل خدمات شهری،‌ فضای شهر، آتش‌نشانی و سایر قسمت‌ها آماده‌باش هستند و در صورت بروز باران، برف و یخبندان در شهر فعال خواهند بود.
معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم از شناسایی ۱۶۹ نقطه آسیب‌پذیر در شهر خبر داد و ابراز کرد: ۱۶۹ نقطه آسیب‌پذیر در سطح مناطق هشتگانه شناسایی‌شده و اکثر آن‌ها مرتفع شده است و با توجه به برنامه‌ریزی و تمهیدات اندیشیده شده در بارندگی‌ها، خدمات خوبی به زائران و شهروندان ارائه داده می‌شود.
وی همچنین از خرید ۲۵ دستگاه مکانیزه خدمات شهری متناسب با بارندگی و بحران‌ها خبر داد و تصریح کرد: امسال ۲۵ دستگاه مکانیزه خدمات شهری با اعتباری بالغ‌بر ۴۰۰ میلیارد ریال در حوزه آتش‌نشانی و‌ خدمات شهری مانند ماشین‌های مکنده، تیغه برف‌روب و سایر ماشین‌آلات خریداری‌شده و در اختیار مناطق قرار گرفته است.
اصفهانیان مقدم در ادامه سیاست شهرداری قم در مدیریت بحران را تشریح کرد و گفت: نگاه شهرداری قم در مدیریت بحران نگاهی پیشگیرانه بوده و در همین راستا در حوزه‌های مختلف مدیریت بحران با آموزش‌های وسیع به پرسنل و تهیه تجهیزات و ادوات، آمادگی شهرداری را در حد بالایی نگه داشته‌ایم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری در آماده‌باش کامل بوده و شهروندان می‌توانند بدون نگرانی فصل زمستان را سپری کنند و در صورت بارندگی شدید،‌ شهرداری با هماهنگی‌هایی که در مانور عملیات زمستان با ارگان‌هایی مانند اورژانس،‌ هلال‌احمر و پلیس راهور انجام داده در کمترین زمان بحران مدیریت می‌شود.
  https://qomefori.ir/vdcdoo0f.yt0zk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما