تاریخ انتشار :شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۲
کد مطلب : 10290
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: در مجموعه شهرداری قم از پژوهش‌ها و نوآوری‌ها در حوزه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، تفریحی، گردشگری، زیارت و ... استقبال ‌می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی‌نژاد در گفت‌وگو با شهرنیوز، ضمن تبریک هفته پژوهش، اظهار کرد: پژوهش از تأثیرگذاری بسیاری برخوردار بوده و اهمیت آن برای هیچ فردی قابل کتمان نیست.
وی با بیان اینکه بومی بودن پژوهش‌ها و نوآوری‌ها موجب توفیقات بیش‌ازپیش خواهد شد، مطرح کرد: اگر در شهر از ظرفیت پژوهشگران بومی استفاده شود باتوجه به شناختی که از شهر دارند، می‌تواند پژوهش‌ها را از نظر هزینه‌ای و کیفیت اثرگذارتر کند.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با اشاره به اینکه شهرداری قم برای تبدیل قم به جهان شهر دینی باید مبتنی بر پژوهش و نوآوری حرکت کند، عنوان کرد: در شهرداری قم از پژوهش‌ها و نوآوری‌ها در حوزه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، تفریحی، گردشگری، زیارت و … استقبال ‌می‌کنیم.
وی با تأکید بر اینکه ظرفیت لازم برای هزینه کرد در این راستا را نیز ایجاد کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: تأسیس مجموعه فرهنگ‌سرای مجازی نیز در همین مسیر بوده است.
طباطبا‌یی‌نژاد با اشاره به اینکه اتفاقات اخیر به‌دلیل عدم فعالیت‌ فرهنگی در عرصه فضای مجازی است، تصریح کرد: حوزه علوم انسانی و مدیریت با روش‌های قدیمی پاسخ‌گو نیستند و به همین منظور نیازمند اقدامات قوی در حوزه پژوهش هستیم.
وی با بیان اینکه فعالیت‌ها باید خروجی محور باشند و دغدغه این موضوع نیز وجود دارد، یادآور شد: در محله مسجد محور دغدغه داریم که محله رشد کند و باید مسجد فعال‌شده و تقویت شود، چراکه این موضوع به رشد محله کمک می‌کند که برای تحقق آن نیازمند ایده، پژوهش و خلاقیت هستیم.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با اشاره به اینکه با مهندسی شهری می‌توانیم فرهنگ شهروندی را ارتقا دهیم، ابراز کرد: امیدواریم این موضوع هرچه سریع‌تر تحقق پیدا کند.
وی در پایان اضافه کرد: خوشبختانه دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قم نیز دستاوردهای خوبی را در نمایشگاه هفته پژوهش معرفی کرده بود که امید به آینده شهر را افزایش می‌دهد.
  https://qomefori.ir/vdcbg5b8.rhbg9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما