تاریخ انتشار :شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۷
کد مطلب : 10278
امام‌جمعه سلفچگان در گفتگو با قم فوری:

ساختار فرهنگی کشور باید بازسازی انقلابی شود

امام‌جمعه سلفچگان گفت: که ساختار فرهنگی ما باید بازسازی انقلابی شود و در این میان شناخت دقیق ضعف‌های فرهنگی در عرصه‌هایی نظیر اجتماع، سیاست، خانواده، سبک زندگی و ... از الزامات اساسی مهندسی فرهنگی کشور است.
ساختار فرهنگی کشور  باید بازسازی انقلابی شود

حجت‌الاسلام غروری در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  با اشاره به تحولات اخیر در کشور اظهار داشت: این حوادث اخیر نشان داد که ما در بعد فرهنگی نیاز به کار بیشتری خصوصاً در حوزه جوانان و نوجوانان داریم به‌طوری‌که ساختار فرهنگی ما باید بازسازی انقلابی شود، هوشیاری دائم، شناخت دقیق ضعف‌های فرهنگی در عرصه‌هایی نظیر اجتماع، سیاست، خانواده، سبک زندگی و دیگر عرصه‌ها و تلاش برای دستیابی به راه‌حل‌های عالمانه برای رفع نقاط ضعف و ترویج گزاره‌های صحیح فرهنگی، از الزامات اساسی مهندسی فرهنگی کشور است.
وی ادامه داد: انشا الله با همفکری و همکاری همه دستگاه‌های فرهنگی مثل حوزه علمیه سازمان تبلیغات فرهنگ و ارشاد ورزش و جوانان و آحاد مردم عزیز خصوصاً نخبگان و دانشجویان بتوانیم گام‌های استواری در تبین دستاوردهای انقلاب و معارف اسلامی برداریم
غروی بیان داشت: کشورهای سلطه‌طلب به  دنبال این هستند  که بر مغزها تسلّط پیدا کنند، اگر مغز یک ملّتی را توانستند تصرّف کنند، آن ملّت سرزمین خودش را دودستی به دشمن تقدیم می‌کند. امروز دشمنان ما بر روی این مسئله کار می‌کنند  که ملّت ایران عقیده‌اش بشود عقیدة سران انگلیس و آمریکا به‌طوری‌که می‌توان گفت افرادی در ایران هستند؛ اما مغز آنها و تفکر آنها آمریکایی و انگلیسی است.
وی تأکید کرد: با برنامه‌ریزی مناسب در ابعاد فرهنگی و اجتماعی نباید اجازه داد که این توطئه‌ها به سرانجام برسد.
  https://qomefori.ir/vdch6inz.23nvqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما