تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۸
کد مطلب : 7521
معاون خدمات شهری شهرداری قم از آماده‌باش و ارائه خدمت‌رسانی به زائران نیمه شعبان توسط چهار هزار نیروی شهرداری خبر داد.
خدمت‌رسانی ۴ هزار نیروی شهرداری قم به زائران نیمه شعبان/آماده‌سازی ۱۶۰ هکتار پارکینگ در جمکران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری عباس ذاکریان در نشست خبری رؤسای کمیته‌های ستاد تسهیلات زائران استان قم که در موکب و سیاه‌چادر اهالی سیستان و بلوچستان در مسیر پیاده‌روی نیمه شعبان برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: امسال برای زائران نیمه شعبان ۵۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در اطراف جمکران و بلوار پیامبر اعظم(ص) ایجادشده است، همچنین یک هزار و ۶۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز از ظرفیت‌های خود استفاده کرده‌اند، تصریح کرد: شرکت توزیع برق یک شبکه برق ایمن به همراه کنتور ایمن ایجاد و آب و فاضلاب هم آب موردنیاز موکب‌ها را با شبکه فرعی تأمین کرده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم عنوان کرد: امسال دستگاه‌های اجرایی همه امکانات خود را بسیج کرده‌اند تا میزان زائران باشند؛ در شهرداری قم ۲۰۰ دستگاه اتوبوس در روز و شب نیمه شعبان برای جابه‌جایی رایگان زائران در نظر گرفته‌شده است.

به گفته ذاکریان؛  چهار هزار نیروی خدمات شهری برای نظافت با موکب‌ها همکاری دارند و برای اسکان زائران ۶ بوستان و همچنین سوله‌های ورزشی شهر در نظر گرفته‌شده است.

وی با اشاره به آماده‌سازی بیش از ۱۶۰ هکتار پارکینگ در اطراف مسجد جمکران، خاطرنشان کرد: با توجه به‌احتمال بارندگی در شب و روز نیمه شعبان، سوله‌های بحران فراهم‌شده است.

انتهای پیام/

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.x9urak9nqpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما