تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۷
کد مطلب : 7536
معاون خدمات شهری شهرداری قم با ابراز رضایت از اجرای بیشتر تصمیات ستاد تسهیلات زائران گفت: شهرداری قم با تمام نیرو در میدان بوده و شهر آماده پذیرایی از زائران است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری عباس ذاکریان در گفت و گو با خبرنگار شهرنیوز، با تاکید بر آمادگی شهر در میزبانی از زائران در آستانه نیمه شعبان اظهار داشت: بیش از ۹۰ درصد از اقدامات و تصمیمات گرفته شده در ۱۱ کمیته ذیل ستاد تسهیلات زائران در ایام نیمه شعبان عملیاتی شده است.

وی افزود: آذین بندی و چراغانی شهر، استقرار کانکس های راهنمای زائر، سرویس‌های بهداشتی و دیگر برنامه‌ها با وجود شرایط جوی بد و بادهای تند به خوبی اجرا شد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم خدمات رسانی اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها را مثبت ارزیابی و تصریح کرد: تعداد اتوبوس‌ها و تاکسی‌های در مدار کافی بوده و انتقال زائران و شهروندان به مقصد سجد مقدس جمکران و آرامستانهای شهر در حال انجام است.

وی همچنین از آماده سازی پارکینگ‌ها و خط کشی آنها خبر داد و تاکید کرد: خوشبختانه تا این لحظه مشکل خاصی در شهر دیده نشده و آماده پذیرایی از زائران و مسافران هستیم.

ذاکریان در پایان با تاکید بر آمادگی ۱۰۰ درصدی شهرداری در ارائه خدمات به مسافران و زائران گفت: برگزاری چنین مراسمی بزرگ و ملی نیازمند بودجه ای ملی داشته و شهردادی قم با تمام توان در میدان است.

امتهای پیام/ن

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.1qma2bqpela82.html
نام شما
آدرس ايميل شما