تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 7517
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی شهرداری قم از عدم تعطیلی سازمان‌ها و مناطق شهرداری در روز پنجشنبه 26 اسفندماه خبر داد و گفت: کلیه نیروهای ستادی و عملیاتی شهرداری برای نیمه شعبان در آماده‌باش هستند.
تمامی سازمان‌ها و مناطق شهرداری قم ۲۶ اسفند باز هستند/آماده‌باش کلیه نیروهای ستادی و عملیاتی شهرداری
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مجید محمدرضاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، ضمن تسلیت ارتحال آیت‌الله علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید اظهار داشت: مراسم تشییع و خاک‌سپاری این عالم فقید فردا در شهر قم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق تصمیم هیات دولت فردا پنجشنبه ۲۶ اسفندماه در استان قم عزای عمومی اعلام‌شده است، ابراز کرد: شهرداری به علت حجم بالای مأموریت‌ها و برنامه‌ها به‌صورت کامل در آماده‌باش بوده و علیرغم تعطیلی دستگاه‌های دولتی، شهرداری قم با تمامی ظرفیت مشغول به ارائه خدمت خواهد بود.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی شهرداری قم فرارسیدن نیمه شعبان را موردتوجه قرار داد و گفت: برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای برای خدمت‌رسانی به مسافران، زائرین و مجاورین شهر کریمه اهل‌بیت(س) و مسجد مقدس جمکران توسط شهرداری صورت گرفته است که در این راستا همه مناطق شهری، سازمان‌ها و شهرداری مرکز فردا پنجشنبه باز و مشغول فعالیت خواهند بود.

انتهای پیام/****

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcb.8bzurhbsziupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما