تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۶
کد مطلب : 7402
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی شهرداری قم از برگزاری جلسه کارگروه کارشناسی هیات تطبیق مصوبات فرمانداری برای بررسی بودجه 1401 شهرداری و بررسی احکام بودجه و ردیف‌های درآمد و هزینه به تفکیک خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مجید محمدرضاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به تصویب بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری قم در شورای اسلامی شهر اظهار داشت: جلسه کارگروه کارشناسی هیات تطبیق مصوبات فرمانداری به‌منظور بررسی کلیات بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری برگزار شد.

به گفته وی، این جلسه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، معاونین برنامه‌ریزی و شهرسازی و مدیران ادارات کل منابع انسانی و درآمد شهرداری قم برگزار شد.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی شهرداری قم یادآور شد: در این جلسه ضمن بررسی کلیات بودجه سال آینده شهرداری، احکام بودجه و ردیف‌های درآمد و هزینه به تفکیک مورد بررسی قرار گرفت.

وی با تأکید بر بررسی جوانب مختلف بودجه در این جلسه تصریح کرد: برش یک‌ساله برنامه پنج‌ساله دوم، ارتباط بودجه مصوب با سند چشم‌انداز برنامه شهرداری جهت تحقق منابع مالی ۱۴۰۱ و تطبیق بودجه مصوب با قوانین و مقررات در این جلسه بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/****



   

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.78fbjh8ew9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما