تاریخ انتشار :جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۱
کد مطلب : 7422
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اینکه چراغ قرمز تقاطع بلوار 15 خرداد و بلوار شهید صادقی با هدف کاهش سرعت خودروها در این مسیر انجام شده، گفت: با هوشمند سازی چراغ راهنمای این تقاطع در روزهای آینده رانندگان برای گذر از چراغ قرمز با تأخیر زیادی مواجه نخواهند شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مسعود طبیبی با اشاره به اینکه بلوار ۱۵ خرداد، از بلوارهایی است که تردد با سرعت بالا در آن جریان داشت، اظهار کرد: آمار تصادفات حاکی از فوت ۷ نفر در تصادفات امسال در این بلوار است که نشان از پرخطر بودن این محور دارد.

وی ادامه داد: به موازات بازگشایی بلوار شهید صادقی، چراغ دار کردن این تقاطع به عنوان یکی از روش‌های آرام‌سازی ترافیک مورد تصویب شورای ترافیک استان قرار گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم افزود: با برقراری این چراغ راهنمایی سرعت کاهش پیدا کرده ولی طول ترافیک بیشتر شده که با تلاش همکارانم روز به روز در حال آنالیز و بهتر شدن است، چون در ساعت‌های مختلف بار ترافیکی این بلوار متفاوت است این اطمینان را می‌دهیم با هوشمند شدن چراغ تقاطع در روزهای آینده، رانندگان با تأخیر زیادی مواجه نشوند.

طبیبی ضمن عذرخواهی از ترافیک ایجاد شده در روزهای گذشته در این تقاطع، خاطرنشان کرد: این اطمینان را می‌دهیم با اتمام فرآیند هوشمندسازی در دو روز آینده هیچ ماشینی بیش از یکبار پشت چراغ نمی‌ماند و به زودی آرامش به این نقطه باز می‌گردد.

انتهای پیام/***ع

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.x9urak9txpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما