تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۹
کد مطلب : 6632
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: برای کاهش مخاطرات پله‌های برقی و همچنین استقبال بیشتر شهروندان از پل‌های عابر پیاده در بودجه سال آینده شهرداری قم اقدامات مهمی در نظر گرفته خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مسعود طبیبی در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اهمیت مکانیزه شدن پل‌های عابر پیاده اظهار داشت: تا زمانی که پل‌های عابر پیاده شهری مکانیزه نشوند خروجی و استفاده لازم را از سوی شهروندان نخواهند داشت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به برنامه‌های مجموعه مدیریت شهری برای مکانیزه سازی پل‌های عابر پیاده، ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری طی سال جاری برای مکانیزه سازی ۱۳ پل عابر پیاده اقداماتی انجام داده است که امیدواریم به نتیجه برسد.

طبیبی اظهار داشت: برای کاهش مخاطرات پله برقی در قم به دنبال توسعه و افزایش زیرساخت آسانسور در پل‌های عابر پیاده هستیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم، عنوان کرد: در بودجه سال ۱۴۰۱ تلاش می‌شود تا تعدادی از پل‌های فعال برای استفاده و استقبال بیشتر شهروندان مکانیزه شوند.

وی اظهار داشت: در آیین نامه جدید طراحی شهری که بر اساس ایجاد شهر انسان محور تدوین شده، مجموعه مدیریت شهری قم باید به دنبال عبور همسطح عابران با آرام سازی ترافیک از عرض معابر باشد.***/ش

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.paqct1aqrbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما