تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۵
کد مطلب : 7197
مدیر منطقه یک شهرداری قم از تملک و آزادسازی 127 پلاک برای احداث و اجرای عملیات عمرانی بلوار شهیدان برقعی در این منطقه شهری خبر داد.
تملک ۱۲۷ پلاک برای احداث بلوار شهیدان برقعی قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علیرضا اقبالیان در گفت‌وگویی با اشاره به بهره‌برداری و افتتاح رسمی بلوار شهیدان برقعی پس از ۵۶ سال بلاتکلیفی، اظهار داشت: این پروژه با ۷۲۰ متر طول و ۳۰ متر عرض شاهد ۲۱ هزار مترمربع آزادسازی معبر بوده است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم خاطرنشان کرد: برای احداث و انجام عملیات عمرانی بر روی این پروژه شاخص ترافیکی ۱۲۷ پلاک مسکونی و تجاری با ویژگی‌های ریزدانگی حاکم بر آن‌ها آزادسازی شده‌اند.

وی با اشاره به زیرسازی اصولی بلوار شهیدان برقعی عنوان کرد: قبل از افتتاح و بهره‌برداری کامل از این بلوار، زیرسازی‌های مربوط به آب، برق، گاز و مخابرات به‌صورت کامل انجام‌شده است.

به گفته اقبالیان، با صرف اعتباری بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تمام تجهیزات روشنایی و برقی بلوار شهیدان برقعی به‌روزرسانی شده و تیرهای برق قدیم جمع‌آوری‌شده است.

وی با اشاره به اعتبار به کار رفته جهت بهره‌برداری از پروژه شهیدان برقعی اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان برای بهره‌برداری از این پروژه ترافیکی در منطقه یک شهرداری قم هزینه شده است.

انتهای پیام/***ش

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.1deiw6dyegiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما