کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تملک ۱۲۷ پلاک برای احداث بلوار شهیدان برقعی قم

3 اسفند 1400 ساعت 21:35

مدیر منطقه یک شهرداری قم از تملک و آزادسازی 127 پلاک برای احداث و اجرای عملیات عمرانی بلوار شهیدان برقعی در این منطقه شهری خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علیرضا اقبالیان در گفت‌وگویی با اشاره به بهره‌برداری و افتتاح رسمی بلوار شهیدان برقعی پس از ۵۶ سال بلاتکلیفی، اظهار داشت: این پروژه با ۷۲۰ متر طول و ۳۰ متر عرض شاهد ۲۱ هزار مترمربع آزادسازی معبر بوده است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم خاطرنشان کرد: برای احداث و انجام عملیات عمرانی بر روی این پروژه شاخص ترافیکی ۱۲۷ پلاک مسکونی و تجاری با ویژگی‌های ریزدانگی حاکم بر آن‌ها آزادسازی شده‌اند.

وی با اشاره به زیرسازی اصولی بلوار شهیدان برقعی عنوان کرد: قبل از افتتاح و بهره‌برداری کامل از این بلوار، زیرسازی‌های مربوط به آب، برق، گاز و مخابرات به‌صورت کامل انجام‌شده است.

به گفته اقبالیان، با صرف اعتباری بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تمام تجهیزات روشنایی و برقی بلوار شهیدان برقعی به‌روزرسانی شده و تیرهای برق قدیم جمع‌آوری‌شده است.

وی با اشاره به اعتبار به کار رفته جهت بهره‌برداری از پروژه شهیدان برقعی اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان برای بهره‌برداری از این پروژه ترافیکی در منطقه یک شهرداری قم هزینه شده است.

انتهای پیام/***ش

 

 

انتهای پیام/


کد مطلب: 7197

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/7197/تملک-۱۲۷-پلاک-احداث-بلوار-شهیدان-برقعی-قم

قم فوری
  https://www.qomefori.ir